لوازم خانگی آلمانی

لوازم خانگی آلمانی

لوازم خانگی آلمانی - در این مقاله به برررسی لوازم خانگی جنس آلمانی می پردازیم. لوازم خانگی جنس آلمانی انواع مارک های متنوعی دارد.
در این مقاله به بررسی مارک های لوزام خانگی آلمانی می پردازیم تا بهتر با این لوازم خانگی آشنا شویم.
خرید اقساطی لوازم خانگی برقی

 

انواع لوازم خانگی آلمانی

 

Gaggenau

به خاطر سرآمد بودن لوازم خانگی  در نقاط مختلف شناخته شده است. زیرا اکثر اجزای این دستگاه دست ساز و مونتاژ می شوند.
Gaggenau   با نام های استایل و کیفیت آون ها ، فرهای برقی، بخار پزها و یخچال های شناخته شده است. این دستگاه  ها با دقت و کنترل کیفیت دقیق ساخته می شوند.

این دستگاه های آلمانی به راحتی می توانند با بسیاری از آشپزخانه های سبک مدرن و سنتی مطابقت داشته باشد.


Miele

 این دستگاه در سال 1899 تاسیس شد. این دستگاه هم اکنون به  برخی از فروشگاه های لوازم آشپزخانه های کشورهای مختلف فرستاده می شود.
درچند سال گذشته، این دستگاه به عنوان برند معروف از لوازم خانگی به بازار عرضه می شد که با تکنولوژی همراه بود


 این وسایل به گونه ای طراحی شده اند که به طور کامل در کابینت ها  قرار می گیرند. این دستگاه در آشپزخانه های مدرن و سنتی به راحتی  نصب می شوند.


 

Bosch


بوش یک مارک مشهور لوازم خانگی آلمانی است که موجب می شود از سایر مارک های آشپزخانه و لوازم خانگی جدا  شود. همان طور که می دانید محصولات این برند معروف، فقط به لوازم خانگی منتهی نمی شود. این برند بوش شامل قطعات خودرو، ابزار و قطعات برق، سیستم های گرمایشی و خنک کننده و سیستم های امنیتی می شود.
 بوش ترکیبی از فن آوری و نوآوری های پیشرو است. بخشی از فعالیت های بوش درزمینه لوازم خانگی است.

 در فروشگاه های لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه بوش، افراد می توانند همه چیز را مشاهده کنند. بوش تمامی لوازم برقی را تولید می کند. بنابراین افراد می توانند تمامی محصولات برقی خود را با این برند خریداری کنند.



Wolf

 این دستگاه برای لوازم پخت و پز حرفه ای مناسب است. این مدل برای تهیه آشپز خانه های بزرگ طراحی شده است. این برند درسال های گذشته، محصولاتی با کیفیت عرضه کرده است. این مدل تولید کننده  مقدم در سراسر جهان است که توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر کند.
 آشپزخانه های هتل و رستوران ها در تمامی نقاط جهان، آشپزخانه حرفه ای خود را با محصولات ولف مجهز می کنند.

محصولات این شرکت در پارامترهای  طراحی پیشرفته، عملکرد و کیفیت تولید شناخته  شده است.



Siemens

این مدل به عنوان تولید کننده و توزیع کننده لوازم آشپزخانه شناخته شده است. این برند در تمامی نقاط جهان با عنوان محصولات خانگی با کیفیت معرفی شده است. زیمنس محصولات وسیعی از وسایل آشپزخانه  و لوازم خانگی را برای مشتریان ارائه می دهد. به همین خاطر آنها به عنوان یک نام تجاری ابتکاری در مورد لوازم خانگی شناخته می شوند.

زیمنس خدمات خود را از  100 سال قبل شروع کرده است. زیمنس یکی از بزرگترین مارک های جهان معرفی شده است. لوازم خانگی این محصول در تمامی نقاط جهان فروخته می شود و بخش بزرگی از هر آشپزخانه خانگی هستند

لوازم آشپزخانه زیمنس معمولا برای آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.



Liebherr

 
این برند شرکت نماد تکنولوژی و نوآوری در کشور آلمان است. این برند برای ارائه دادن با طول عمر و کاربرد عالی ساخته شده است. این شرکت در سال 1949 تاسیس شده است. این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات را در طول سال ها تولید کرده است



Sub Zero

 
این برند به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته یخچال شناخته می شود. این شرکت طیف وسیعی از یخچال و فریزر برای 60سال گذشته عرضه کرده است. طرح های یخچال ها بر اساس نوآوری، تجدید نظر و آخرین تکنولوژی ساخته شده اند.

نواع یخچال ها از یخچال ها و فریزر های کشویی تا یخچال و فریزر بالا و پایین در این شرکت تولید می شود. این لوازم خانگی ها را می توان با  ظاهری لوکس، طراحی ظریف و طبقات کامل در فضای هر آشپزخانه نصب کرد.

همه برندهایی را که در بالا ذکر کردیم جزئی از بزرگترین و بهترین مارک های آشپزخانه و لوازم خانگی آلمانی بودند. این لوازم خانگی ها به سراسر بازار جهان عرضه می شود. این لوزام خانگی ها در بازار ایران وجود داد. افراد می توانند به بازار بروند و این لوازم خانگی ها را انتخاب و خرید کنند

امروزه به خاطر وضعیت اقتصادی همه مشتریان نمی توانند لوازم برقی مورد دلخواه خود را به صورت نقد خرید کنند. برخی از مراکز فروش لوازم برقی، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که آنها بتوانند به صورت خرید اقساطی لوازم خانگی ، دستگاه های برقی دلخواه خود را خرید کنند و مورد استفاده قرار بدهند.

برچسب‌ها