سوالات متداول
سوالات متداول
سوالات متداول
همیشه برای خرید از فروشگاههای اینترنتی سوالهایی مطرح بوده که با پاسخ به آنها میتوانید راحتتر خرید خود را انجام دهید. در این مقاله سعی کردهایم سوالات متداولی که در مورد یک خرید اینترنتی لوازم خانگی برایتان پیش بیاید را توضیح دهیم، تا با خیال راحت و خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. مطمئنا با مطالعه این سوالات، میتوانید انتخابهای خوب و در نهایت خرید موفقیتآمیزتری داشته باشید.
آیا قابلیت مقایسه کالای انتخابی من با سایر کالاهای موجود در فروشگاه وجود دارد؟
بله شما میتوانید کالای مورد نظر خود را از بین محصولات مختلف، انتخاب و آنرا با دیگر محصولات موجود در سایت که برای شما نمایش میدهد مقایسه کنید. نقاط ضعف و قدرت محصول انتخابی خود را بشناسید. چه بسا با همان قیمت بتوانید محصول با کیفیتتری خریداری نمایید.
هزینه ارسال کالا با خود مشتری است؟
بله، هزینه ارسال کالا به مکان مشتری یکی از قابلیتهایی است که لیروفا برای راحتی شما مشتری عزیز در نظر گرفته است. بسته به کالای خریداری شده شما که جزء کالاهای سبک باشد یا سنگین و حجیم، اینکه محل دریافت کالا تهران باشد یا شهرستان هزینه متفاوتی را شامل میشود که هنگام نهایی کردن خرید و پرداخت هزینه کالا خریداری شده، هزینه ارسال هم اعلام خواهد شد.
آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه لیروفا وجود دارد؟
شما میتوانید برای خرید لوازم خانگی خود به هر فروشگاهی که در سراسر شهر وجود دارد مراجعه نمایید و کالای خود را خریداری نمایید. مشکل جای پارک، ترافیک، وجود طرح و هدر دادن زمان برای رسیدن به کالای مورد نظر از جمله مشکلات خرید حضوری است. فروشگاه لیروفا ماهیت اینترنتی و غیر حضوری دارد و شما نمیتوانید برای خرید از این فروشگاه بهصورت حضوری مراجعه نمایید. با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی لیروفا تمام مسائل و مشکلات مربوط به خرید حضوری برطرف خواهد شد.
چگونه میتوانم کالای خریداری شده را پیگیری کنم؟
فروشگاه اینترنتی لیروفا پس از اتمام و نهایی شدن خرید شما، از طریق پیامک شما را در جریان کار قرار خواهد داد. اگر هنگام خرید از لیروفا، در سایت عضو شده باشید میتوانید وارد پنل کاربری خود شوید و وضعیت کالای خریداری شده خود را ملاحظه بفرمایید.
اگر هم عضو سایت نشده باشید، هنگام نهایی کردن خریدتان، شما کد رهگیری دریافت خواهید کرد. شما برای پیگیری وضعیت ارسال کالای سفارش داده شد خود کافی است کد رهیگریتان را وارد نمایید تا به شما اطلاعات محموله ارسالی نمایش داده شود.
آیا راهی وجود دارد که بتوانم اطلاعات بیشتری در خصوص کالا دریافت نمایم؟
ما سعی نمودهایم در مورد هر محصول اطلاعات کافی ارائه دهیم. اما اگر در فرایند خرید نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید میتوانید با همکاران ما در لیروفا در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید. فقط قبل از آن سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از گرفتن اطلاعات آنرا نهایی بفرمایید.
قیمت کالاهای موجود در فروشگاه بهروز است؟
با توجه به نوسان قیمت کالاهای وارداتی، در تلاش هستیم که قیمتهای موجود در سایت همیشه بهروز باشد تا مشتریان دچار سردرگمی نشوند. درصورتی که کالای سفارش شده، افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود تا سفارش خود را ثبت نهایی نمایید.
چطور از وضعیت موجودی فروشگاه لیروفا در مورد محصول موردنظر خود اطلاع پیدا کنم؟
تلاش ما بر این است که لیست کالاهایی که در سایت نمایش داده میشود از نظر قیمت و موجود در انبار بهروز باشد. اما بهدلیل حجم بالای سفارشات، امکان بهروز رسانی لحظهای وجود ندارد. اگر کالایی که مدنظرتان است را ثبت سفارش کنید، همکاران ما موجودی انبار را چک میکنند و در صورت موجود نبودن آن کالا، از طریق پیامک و یا ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهند کرد.
اگر کالای موردنظر با کالای ارسالی یکسان نبود امکان برگشت کالا وجود دارد؟
از تمامی مشتریها در سراسر ایران انتظار داریم که هنگام دریافت کالا، ابتدا محصول خریداری شده را با آنچه که سفارش دادهاند مقایسه کنند تا از نظر سلامت کالای خود اطمینان کسب کنند. اگر کالای دریافتی همانی بود که درخواست داده بودید، سپس برگه دریافت کالا را امضا بفرمایید. در غیر این صورت با واحد پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید و کالا را مرجوع نمایید.
برای پرداخت کالای خریداری شده در سایت لیروفا امنیت وجود دارد؟
بله بهصورت کامل. هنگام پرداخت شما وارد صفحه پرداخت خود بانک میشوید و بهدلیل اینکه صفحات بانکی از پروتکل امن HTTPS پشتیبانی میکنند، از نظر امنیت میتوانید با خیال راحت فرآیند را انجام دهید.
لیروفا میکوشد تمام آنچه که شما از یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتظار دارید را برآورده نمایید.
برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از آخرین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید: