معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه دلونگی

معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه دلونگی

برند دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که کار خود را با تولید گرم‌کننده هوا به‌صورت عمده شروع کرده و به‌تدریج تنوع محصولاتش را افزایش داده است. به‌طوری که امروزه به‌عنوان یک برند لوازم خانه و آشپزخانه شناخته می‌شود. 

یکی از معروف‌ترین محصولات این شرکت، اسپرسوساز دلونگی است. اگر اهل قهوه خوردن هستید می‌توانید انواع مختلف اسپرسوسازهای این شرکت را تهیه کنید و از قهوه خود لذت ببرید. این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که کیفیت قهوه را به‌خوبی حفظ می‌کنند به همین دلیل است که دلونگی یکی از برترین مارک‌های اسپرسوساز شناخته شده است. 

اما اسپرسو سازهای این شرکت، قابلیت آسیاب قهوه را ندارند. به همین دلیل شما می‌توانید از دستگاه آسیاب قهوه دلونگی برای تهیه پودر قهوه استفاده کنید. این دستگاه‌ها درجات مختلفی دارند که شما می‌توانید با تنظیم آن‌ها انواع مختلف قهوه را آسیاب کنید. 

اگرهم شما اهل قهوه خوردن هستید، اما علاقه زیادی به اسپرسو ندارید می‌توانید از دستگاه قهوه‌ساز این برند استفاده کنید تا بتوانید نوشیدنی‌های مختلف قهوه، مانند کاپوچینو یا قهوه فرانسه را در خانه خود تهیه کنید. 

یکی دیگر از محصولات برند دلونگی، بخارشوی این شرکت است که کاربرد بسیار زیادی دارد. این وسیله به شما کمک می‌کند تا با صرف زمان و انرژی کمی، هرگونه آلودگی را در سطوح مختلف خانه خود از بین ببرید. 

مهمترین ویژگی بخارشوی دلونگی این است که هنگام کار کردن با آن می‌توانید به مخزنش آب اضافه کنید و برای این کار نیازی به خاموش کردن این دستگاه نیست. درنتیجه این وسیله برای نظافت در طولانی مدت مناسب است چون می‌تواند به‌طور مداوم بخار تولید کند.

از دیگر محصولات این شرکت که داشتن آن در خانه ضروری است، می‌توان به اتوی بخار دلونگی اشاره کرد. کف این اتوبخار از جنس استیل درست شده و قابلیت‌های مختلف مانند، سیستم ضد رسوب، بخاردهی عمودی، سیستم ضد چکه، تنظیم میزان بخاردهی و… را دارد. 

یکی از محصولات برند دلونگی که با هدف تهیه غذاهای سالمتر و کم روغن به بازار آمده، سرخ کن چندکاره این شرکت است. تهیه غذا در این سرخ‌کن با مقدار بسیار کمی روغن انجام می‌شود که این موضوع باعث متفاوت بودن این وسیله از برندهای دیگر شده است. همچنین این سرخ‌کن برای درست کردن کیک یا غذاهای پختنی هم کاربرد دارد. 

برند دلونگی در ابتدای کار با هدف تولید گرم‌کننده هوا راه‌اندازی شده بود که هنوز هم نوع مدرن این وسیله را با عنوان فن‌هیتر دلونگی تولید می‌کند. این وسیله نوعی بخاری برقی است که به‌خاطر تکنولوژی به‌کار رفته در آن، باعث می‌شود که محیط به‌صورت یکسان گرم شود. فن‌هیترهای دلونگی دارای ترموستات بوده و تنظیماتی دارند که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

محصول دیگر این شرکت که در همین زمینه کاربرد دارد، تصویه کننده هوا دلونگی است. این دستگاه که دقت زیادی در جذب گرد و غبارهای موجود در هوا دارد، به‌طور کامل هوای داخل محیط را پاکسازی می‌کند. 

نکته مهم درمورد این دستگاه این است که فرایند جذب آلودگی توسط آن با صدای بسیار کم انجام می‌شود در نتیجه استفاده از آن آزار دهنده نخواهد بود. 

با وجود اینکه دلونگی از یک کارگاه بسیار کوچک در کشور ایتالیا شروع کرده است، اما حالا به‌عنوان یک برند معتبر در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه شناخته می‌شود. شما می‌توانید دستگاه‌های اسپرسوساز این شرکت را از فروشگاه لیروفا تهیه کنید و از قهوه‌های خود لذت ببرید.