معرفی محصولات خانه و آشپزخانه ایندزیت

معرفی محصولات خانه و آشپزخانه ایندزیت

ایندزیت، یک برند ایتالیایی است که مردم اروپا آن را  به‌عنوان یک شرکت پیشگام در زمینه تولید و فروش عمده لوازم خانه در نظر می‌گیرند. لوازم خانگی این شرکت شامل وسایلی مانند ماشین لباسشویی وخشک کن، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماکروفر و فرتوکار و… است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

 یکی از معروف‌ترین محصولات این شرکت، ماشین لباسشویی ایندزیت است. این وسایل بهترین میزان مصرف انرژی را دارند و با ظرفیت ۸.۷ و ۱۰ کیلویی طراحی شده‌اند. همچنین این ماشین لباسشویی‌ها دارای چند برنامه پیش فرض هستند که شما می‌توانید با توجه به رنگ و جنس لباس‌ها، برنامه مناسب آن‌ها را انتخاب کنید تا کیفیت‌شان حفظ شود و کمترین آسیب را ببینند. 

ماشین لباسشویی و خشککن این شرکت هم ویژگی برنامه پیش فرض را دارند. فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا لباس‌های شما در کوتاه‌ترین مدت شستشو شده و خشک شوند. همچنین این وسایل دارای سیستم شستشوی خودکار هستند. یعنی دیگر نیازی نیست که شما بخش‌های داخلی آن‌ها را تمیز کنید، بلکه با فشردن یک دکمه این کار توسط خشک کن انجام می‌شود. 

ماشین ظرفشویی ایندزیت هم مانند ماشین لباسشویی و خشک کن آن، مصرف انرژی بسیار کمی دارند به‌طوریکه مصرف آب این وسایل در هر شستشو فقط ۹ لیتر بوده که این مقدار ۴۴ درصد کمتر از ماشین ظرفشویی‌های معمولی است. 

نکته مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی ایندزیت، این است که دیگر نیاز نیست قبل از استفاده از آن ظروف خود را آبکشی کنید. چون در این وسیله آبکشی اولیه ظروف به‌صورت یکدست انجام می‌شود. همچنین صدای این دستگاه به‌قدری کم است که شما می‌توانید موقع خواب آن را روشن کنید تا هنگام صبح ظروف تمیز خود را تحویل بگیرید.

از دیگر محصولات این برند اجاق گازهای ایندزیت است که طراحی بسیار مدرنی دارند، به‌طوریکه ظاهر آن‌ها به‌راحتی با محیط اطرافشان هماهنگ می‌شود. این اجاق گازها دارای فندک اتوماتیک و سیستم تمیز کردن بخار هستند. این سیستم باعث می‌شود که با استفاده از بخار آب چربی‌ها و آلودگی‌های درون گاز نرم شوند تا شما بتوانید به‌راحتی آن‌ها را تمیز کنید. برای استفاده از این سیستم کافیست که به مقدار ۳۰۰ میلی‌لیتر آب درون فر گذاشته و آن را روشن کنید. 

این برند همچنین فر توکار هم تولید می‌کند که مانند تمام محصولات دیگرش قابلیت‌های زیادی دارد. برای مثال داشتن این فر به شما کمک می‌کند تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید چون می‌توانید مواد یخ‌زده را بدون یخ‌زدایی قبلی و به‌طور مستقیم درون فر بگذارید تا آماده شود. 

سیستم نورپردازی فر ایندزیت بسیار خوب است و به شما دید واضحی نسبت به غذا می‌دهد. گرمای داخلی این فر به‌صورت یکسان تولید می‌شود و همچنین دارای تنظیمات استاتیک است که باعث می‌شود غذاهای شما بسیار آبدار و لذیذ پخته شوند. 

البته ماکروفر و ماکروویو‌های ایندزیت هم قابلیت‌هایی مشابه با فرتوکار این شرکت دارند. از قابلیت یخ‌زدایی گرفته تا قابیلت گریل یا بریانی کردن غذا یا کبابی کردن آن‌ها.

یکی دیگر از محصولات این شرکت، یخچال فریزرهای دوقلوی ایندزیت هستند که مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارند. این یخچال فریزرها گنجایش زیادی دارند و دارای سیستم مای اسپیس (My space) هستند که با کمک آن شما می‌توانید محفظه‌های یخچال فریزر را طبق سلیقه و نیاز خود تنظیم کنید. 

نکته مهم دیگر این است که فریزر ایندزیت، سیستم ضدبرفک دارد و طوری طراحی شده که درصورت خاموش شدن هشداری صادر کند تا مواد غذایی خراب نشوند. 

همانطور که در این مطلب خواندید، برند ایندزیت در تولید تمام محصولات خود دو ویژگی، مصرف بهینه انرژی و داشتن تکنولوژی بالا را در نظر می‌گیرد. همین موضوع باعث شده که این برند یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های لوازم خانگی در دنیا شناخته شود.

منبع: لیروفا