معرفی محصولات خانه و آشپزخانه خزر

معرفی محصولات خانه و آشپزخانه خزر

آیا شما هم هنگام خرید لوازم خانه و آشپزخانه بین اینکه از یک برند ایرانی خرید کنید و هزینه معقولی بپردازید یا از یک برند خارجی که تبلیغات زیادی دارد خرید نمایید دچار مشکل می‌شوید؟ 

اگر بخواهید فاکتور قیمت یک کالا را در خرید محصول خانه و آشپزخانه در نظر نگیرید کدام برند را خریداری می‌کنید؟ ایرانی یا خارجی؟ 

آیا می‌دانستید کیفیت محصولات خانه و آشپزخانه امروزه کیفیت بسایر عالی را به افراد ارائه می‌دهد؟ 

تبلیغاتی که برندهای خارجی رو محصولات خود می‌کنند باعث می‌شود که افراد به این فکر کنند این محصولات دارای کیفیت عالی است و این کیفیت با چه قیمت بسیار بالایی عرضه می‌شود از درجه اهمیت کم می‌شود. اما در این بین برندهای ایرانی زیادی مانند پارس خزر در بازار موجود است که کیفیت بسیار عالی و البته قیمت مناسبی هم دارد. 

پارس خزر یک برند ایرانی باکیفیت قدیمی است که کیفیت و کارایی خود را در بین مردم ایران ثابت کرده است. 

این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ با همکاری یک شرکت ژاپنی در ایران آغاز کرد و محصولات خود را با نام توشیبا که همه ما آن را می‌شناسیم به بازار روانه کرد. اما بعد از چند سال فعالیت، به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه داد. در نهایت از سال ۱۳۶۱، محصولات خود را با نام تجاری پارس خزر یا سانا که باز هم نام و آوازه آن به گوش همه ما رسیده به مردم ایران معرفی نمود.

معرفی محصولات پارس خزر

شما با محصولات و کالاهای تولیدی این برند می‌توانید خانه و آشپزخانه خود را تقریبا تکمیل نمایید. مهم‌ترین نکته‌ای که پارس خزر را متمایز می‌کند در کنار قیمت بسیار معقول و منطقی که دارد، کارایی و استحکام محصولات این برند است. بیشتر محصولات آشپزخانه پارس خزر شامل:

  • لباسشویی 7 و 8 کیلویی
  • آون و توستر
  • غذاساز چند کاره که دارای تیغه‌های مختلفی است که در نهایت کارایی متفاوتی را ایجاد می‌کند.
  • چای ساز، کتری برقی و اسپرسوساز.
  • همزن، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری.
  • میوه خشک کن و سبزی خشک کن.

محصولات خانه:

  • کولر آبی، اسپلیتر، هیتر و بخاری.
  • جاروبرقی و جارو شارژی.
  • بخارشو و اتو بخار.

برای آنکه تمام وسایل مورد استفاده در آشپزخانه از نظر رنگ با هم خوانایی داشته باشد و یک نمای کلی شیک و زیبایی به آشپزخانه دهد، می‌توانید محصولات پارس خزر را با رنگ‌های مختلفی که بین برندهای مختلف رایج است تهیه نمایید. رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای رنگ‌هایی است که می‌تواند زیبایی بصری آشپزخانه شما را فراهم نماید.

خرید محصولات پارس خزر از لیروفا

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال برای اینکه بتوانید محصولی برای خانه یا آشپزخانه خود تهیه کنید نیاز نیست به بازار و فروشگاه‌های مختلف مراجعه نمایید و زمان خود را برای پیدا کردن محصول باکیفیت هدر دهید. 

لیروفا یک فروشگاه لوازم خانگی آنلاین است که می‌توانید کالای موردنظرتان را از بین برندهای مختلف ایرانی مانند پارس خزر یا برندهای مطرح جهانی انتخاب و مقایسه نمایید و در نهایت اقدام به ثبت سفارش کنید. لیروفا کالای مورد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل می‌دهد.