انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار

انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار

انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار - در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار آشنا کنیم. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

جهانی که در آن زندگی می کنیم مدام در حال تغییر است و هر روز که می گذرد دستگاه های پیشرفته تری برای رفاه حال ما انسان ها تولید می شود و روانه بازار می شوند. در بازار انواع دستگاه های پیشرفته وجود دارد که شاید بعضی از ما به خاطر وضعیت اقتصادی و عدم توان مالی، به فروشگاه های لوازم خانگی برقی سر نمی زنیم به گونه ای که حتی نام بعضی از دستگاه ها را هم نمی دانیم.

خوشبختانه فروشگاه های لوازم خانگی برقی به خاطر رعایت حال مشتریان، محصولات خود را به صورت اقساطی هم به فروش می رسانند. بنابراین خوب است که به جایی اینکه در زندگی برای انجام برخی کارها به خودمان زحمت و سختی دهیم به سراغ فروشگاه های لوازم خانگی برقی برویم و به صورت خرید اقساطی لوازم خانگی برقی، محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنیم و همچنین از زندگی لذت ببریم.

یکی از دستگاه هایی که در فروشگاه می توانید از طریق خرید اقساطی لوزام خانگی برقی اقدام به خرید آن کنید و در آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید دستگاه هواپز می باشد. ممکن است برای شما سوالاتی در ذهنتان مطرح شود که اصلا دستگاه هواپز چیست ؟ کاربرد دستگاه هواپز چیست؟ معایب دستگاه هواپز چیست ؟ و....... .

 

دستگاه هواپز

یکی از جدیدترین دستگاه هایی که  امروزه برای پخت و پز در بازار موجود است دستگاه هواپز می باشد که برخی به آن اجاق هالوژنی می گویند. دستگاه هوا پز، جزء دستگاه های چندکاره ای است که می توان سالم ترین غذا ها را توسط آن تهیه کرد.

انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار

انواع دستگاه هواپزهای موجود در بازار شامل مدل های زیر می باشد.

دستگاه هواپز رومانتیک هوم مدل 01

دستگاه هواپز رومانتیک هوم مدل 01 جزء شیک ترین دستگاه های هواپزی است که در بازار وجود دارد.  این مدل  دستگاه هواپز دارای ظرفیت 11 لیتری است و به رنگ های مشکی و سفید تولید می شود. البته دستگاه هواپز رومانتیک هوم مدل 01 در بازار کم یاب است.

دستگاه هواپز دسینی مدل توربو

دستگاه هواپز دسینی مدل توربو دارای ظرفیتی به اندازه 12 دارد . این دستگاه دارای قیمت مناسبی است و مجهز به دو طبقه می باشد که می توان به صورت همزمان می توان از آن استفاده کرد .

دستگاه هواپز مکسی مدل M1

دستگاه هواپز مکسی مدل M1 دارای ظرفیت عالی به اندازه 18 لیتر است و می توان انواع غذاهایی که می شود در ماکروفر درست کرد در دستگاه هواپز مکسی مدل M1 بدون نیاز به روغن زیاد تهیه کرد .

دستگاه هواپز هانوور مدل 1045

دستگاه هواپز هانوور مدل 1045دارای توان مصرفی به اندازه 1300 وات می باشد. این دستگاه دارای قابلیت هایی مانند تنظیم حرارت و یخ زدایی سریع و ... است.

دستگاه هواپز هانوور مدل 1042

دستگاه هواپز هانوور مدل 1042 جزء بهترین مارک دستگاه هواپز در بازار  است. این دستگاه هواپز دارای توان مصرفی 1300 وات می باشد و همچنین  دارای ظرفیت 12 لیتر می باشد .

دستگاه هواپز مگا مدل MHO-409

ظرفیت دستگاه هواپز مگا مدل MHO-409 برای تعداد افراد 8 نفر مناسب است و دارای توان مصرفی به اندازه 800 وات می باشد .

کاربرد دستگاه های هواپز

یکی از کاربردهای دستگاه های هواپز  داشتن یک نوع لامپ به نام لامپ هالوژنی است که این لامپ امواج نوری را از خود ساطع می کنند. این لامپ دارای حرارت بالایی است. 

یکی دیگر از کاربرد دستگاه های هواپز داشتن فن می باشد. در داخل این دستگاه  فنی وجود دارد که با استفاده از آن، حرارت به وجود آمده در داخل دستگاه هواپز به گردش در می آید. این گردش حرارت باعث می شود تا غذا کاملا پخته شود.

کسانی که در رژیم هستند و به دنبال پختن انواع غذاهای بدون روغن هستند می توانند علاوه بر بخارپز ها از دستگاه های هواپز هم استفاده کنند. پختن غذا بدون استفاده از روغن زیاد یکی از بهترین کاربرد دستگاه های هواپز می باشد.

 

شما می توانید با خرید دستگاه هواپز از طریق خرید اقساطی لوازم خانگی برقی بهترین غذاها را در آن درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. 

برچسب‌ها