معرفی محصولات لوازم آشپزخانه دوو

معرفی محصولات لوازم آشپزخانه دوو

امروزه تنوع لوازم خانگی و برقی آشپزخانه در بین برندها بیداد می‌کند. اما زمانی یک برند می‌تواند رضایت مشتری را جلب کند که دارای سابقه درخشان باشد. 
 قدیمی‌ترها یک ضرب المثل معروف دارند که می‌گوید: «هر چه قدر پول بدهی همان قدر آش میخوری.» به نظر شما چقدر این مثال واقعیت دارد؟ 
و آیا تا به حال تجربه کرده‌اید، زمانی‌که قصد خرید لوازم خانگی را دارید بین انتخاب برندها سردرگم شوید؟ 
در اینجا می‌خواهیم به برسی و معرفی محصولات لوازم آشپزخانه دوو که یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در بین کشورها می‌باشد بپردازیم تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

معرفی برند دوو


اصالت برند دوو (Deawoo) برمی‌گردد به کشور کره جنوبی که در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول تاسیس شده است. بنیان‌گذار آن آقای کیم وو چونگ با هدف جهانی شدن این برند شروع به فعالیت کرد و حالا می‌بینیم که با برندهای بزرگ جهانی مانند سامسونگ در حال رقالبت می‌باشد و از نظر کیفیت در رده عالی قرار گرفته است.

 معرفی محصولات آشپزخانه دوو



کیفیت، اصالت و به‌روز بودن کالا از عوامل مهم در انتخاب محصول مورد نظر می‌باشد که برند دوو با پشتکار فراوان و تلاش‌های پی‌درپی توانسته است که به بالاترین تکنولوژی روز دنیا و متنوع‌ترین محصولات در زمینه لوازم خانگی و ماشین آلات دست پیدا کند. 
برند دوو پکیج کاملی از محصولات صوتی و تصویری مثل انواع ال‌ای‌دی،  لوازم برقی آشپزخانه مثل: لباسشویی، ظرفشویی، یخچال سایدبای‌ساید، یخچال دوقلو، یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال فرنچ، مایکروویو، اجاق گاز و غیره را شامل می‌شود. 
دوو با جدیدترین طراحی و پیشرفته‌ترین امکانات، با قیمتی نازل گزینه مناسب برای خانم‌هایی است که قصد خرید جهیزیه دارند و یا افرادی که می‌خواهند تغییری در وسایل و دکوراسیون منزل خود دهند. 
حالا که به‌طور کلی با این برند محبوب و قدیمی آشنا شده‌اید، بهتر از به‌صورت اختصاصی نگاهی به برخی از محصولات آشپزخانه دوو بیاندازیم.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو


نسل جدید یخچال‌های ساید بای ساید دوو با تکنولوزی روز دنیا، طرح‌ها و سایزهای مختلف در بازار جهانی ارائه می‌شود. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو تنوع زیادی مثل: مجستا، پرایم، رادیوس، جونیور، سکرت و غیره دارد. یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال، مصرف برق می‌باشد، که دوو با طراحی منحصر به فرد خود توانسته است موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود. 
از مزایای دیگر یخچال‌های دوو به صورت کلی می‌توان به تنوع در گنجایش (۳۳.۳۰، ۲.۳۶) فوت، سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، تکنولوژی دیجیتال، یخساز اتوماتیک، چشم الکترونیکی هوشمند، رتبه انرژی A+، صفحه نمایشگر و غیره اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی دوو


دوو انواع ماشین ظرفشویی در سایزهای ۱۲ نفره، ۱۴ نفره و ۱۶ نفره که دارای برنامه‌های جدید و متنوع شستشو، را در رنگ‌های سفید و استیل است را عرضه می‌کند. این تنوع در طراحی سایز می‌تواند نیاز شما را بر طرف کند.

ماشین لباسشویی دوو


نسل جدید ماشین‌های لباسشویی دوو دارای قابلیت‌های ویژه‌ای می‌باشد که باعث وجه تمایز آن در سراسر دنیا با برندهای مطرح دیگر شده است. طراحی بسیار شیک و مدرن، تنوع در برنامه شستشو، سیستم قوی موتور، صدای کم و دوام بالا از ویژگی‌های کلی ماشین‌های لباسشویی دوو است که طرح‌های جدید آن به فناوری بخار شوی (steam care) و سیستم جلوگیری از صدمه زدن به البسه (emerald drum) مجهز شده است.

اجاق گاز دوو

اجاق گاز یکی دیگر از محصولات دوو در زمینه پخت و پز است که می‌توان گفت قلب آشپزخانه شما محسوب می‌شود. پس در انتخاب آن باید دقت کنید. اجاق گازهای دوو با پیشرفته‌ترین تکنولوژی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طراحی تولید شده است. طراحی ویژه دوو برای هر سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما مناسب می‌باشد. 

اجاق گازهای دوو دارای صفحه نمایشگر، تایمر دیجیتال مثل قطع‌کن شعله که دیگر نگرانی سوختن غذا را نخواهید داشت، فن گردش هوای داغ و المنت برقی که باعث پخت یکنواخت غذا می‌شود.

 

خرید محصولات خانه و آشپزخانه دوو از لیروفا

لوازم آشپزخانه دوو (کره‌ای) از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برند، در بین برندهای مطرح دنیا می‌باشد که با پشتکار و خلاقیت بالا در طراحی و به کارگیری از قطعات با کیفیت، محصولات خود را روانه بازار در سراسر دنیا کرده است. 

شما می‌توانید محصولات با کیفیت این برند را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لیروفا به‌صورت آنلاین خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای خریداری شده خود را درب منزل نحویل بگیرد. 

کیفیت عالی یک محصول در کنار خرید راحت و آسان می‌تواند لذت بخش باشد.