آشپزخانه‌ای به سبک مدیترانه‌ای

آشپزخانه‌ای به سبک مدیترانه‌ای

خانم‌های امروزی به دلیل با کمک به اینترنت و فضای مجازی می‌توانند از طراحی داخلی و دکوراسیون منزل و خانه‌های مختلفی ایده بگیرند. یکی از مدل‌هایی که در بین خانم‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته، خانه‌ای به سبک مدیترانه‌ای است. 

اما این خانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

رنگ‌هایی که در خانه‌های مدیترانه‌ای به کار رفته است می‌تواند درخشش فوق‌العاده زیبایی را به خانه شما هدیه کند. رنگ‌های پر انرژی مانند آبی، سبز و صورتی همان رنگ‌هایی است که می‌تواند خانه شما را به سبک مدیترانه‌ای تغییر دهد. 

کابینت‌ها، دیوارها و قوس و انحنا موجود در آن هم به شیوه مدیترانه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند. حتی موادی که برای ساخت خانه مدیترانه‌ای استفاده می‌شود همانی است که از هزاران سال پیش در منطقه مدیترانه استفاده می‌شد. 

در کنار رنگ‌ها و متریال استفاده شده، لوازم خانگی که دارای اشکال هندسی قوس‌دار هستند، دیوارهای کاشی کاری شده و کمدهای چوبی می‌توانند خانه مدیترانه‌ای شما را تکمیل کنند. 

مطابق با تحقیقات به عمل آمده، مجموعه‌ای از برندهای لوازم خانگی وجود دارد که می‌تواند به چیدمان آشپزخانه شما به سبک مدیترانه‌ای کمک کند. 

هر کدام از این برندها به خود مفتخرند که خصوصیات مدرن یک وسیله خانگی را با مهارت ماهرانه‌ای با سبک ریشه‌دار جنوب اروپا ترکیب کرده‌اند و به سبک خاص مدیترانه‌ای رسیده‌اند.

برندهای که این خصوصیت را دارند به شرح زیر می‌باشند:

  • ILVE
  • Forte
  • Smeg
  • Bertazzoni

 

معرفی لوازم خانگی ILIVE



لوازم خانگی ILIVE یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی است که شاهکارهای دست ساز خود را بیش از ۶۰ سال به  خانه‌ها وارد کرده است. یک آشپزی ایتالیایی و صنعتی را شما با این برند می‌تونید در خانه خود تجربه نمایید. 

این برند برای اینکه پخت و پز و تهویه مناسب برای مصرف کنندگان را به صورت هم زمان ارائه دهد، مدل‌های Nostalgie، Majestic و سری Professional Plus را معرفی نموده است. 

این مدل‌های پخت و پز بسیار عالی و حیرت برانگیز در صد رنگ واقعی که با توجه به سلیقه شما قابل سفارش است. حتی می‌توانید اجاق گازتان را براساس نیاز آشپزی‌تان که یک نفره باشد یا دو نفره سفارش دهید. 

دستگیره‌های اروپایی، دستگیره‌های لوله‌ای و مدل پایه‌های آن تداعی‌گر سبک سنتی ایتالیایی و البته مدرنی است که زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند. 

لوازم خانگی که به سبک مدیترانه‌ای طراحی شده‌اند دارای پایه‌های بسیار ظریف و در عین حال پیچیده-ای است که ظرافت خاصی به خانه شما می‌بخشد. پایه‌های این وسایل، ساختار قوسی شکل، لوله‌های پیچشی مدرن و یا پایه‌های پنجه‌ای شکل دارند. سبکی مدرن در کنار طراحی سنتی می‌تواند بسیار چشم نواز و زیبا باشد.

معرفی لوازم خانگی Fort

لوازم خانگی Fort انتخاب بسیار متنوع و گسترده‌ای از هودهای آشپزخانه با عملکرد بالا را ارائه می‌دهد. اینکه شما یک هود دیواری شیک می‌خواهید در آشپزخانه‌تان به کار ببرید یا نیاز به یک سیستم تهویه با کیفیت عالی و مطبوع می‌خواهید برند fort می‌تواند آن را به شما ارائه دهد. پایه‌های هود انتخابی شما از برند fort می‌تواند نیمه گرد، هلالی و یا یک طرح زیبا اختصاصی داشته باشد، یا اینکه هودی با صفحه مشکی و با کنترل لمسی را می‌پسندید. Fort برای هر سلیقه‌ای یک گزینه مناسبی خواهد داشت. 

چقدر در آشپزخانه به آشپزی مشغول هستید؟ اصلا نگران نباشید. اگر هودی که در آشپزخانه شما از برند Fort باشد می‌تواند گرما و بو را یا فنی بسیار قوی با سرعت ۱۰۰۰ CFM دریافت و به بیرون خارج می‌کند. 

زمانی‌که هود Fort در آشپزخانه شما وجود داشته باشد، نگران تاریکی در شب نباشید. چراغ‌های LED که روی هود نصب شده است می‌تواند به آشپزخانه تاریک شما نوری ببخشد تا غذای خود را کنترل کنید، مواد غذایی را تمیز نمایید و مزه غذا را بچشید. هود Fort همان چیزی که از یک آشپزخانه مدیترانه‌ای انتظار دارید.

بیشتر بخوانید: تازه‌های لوازم خانگی


معرفی لوازم خانگی
Smeg



Smeg یک تولید کننده ایتالیایی است که به خاطر یخچال‌های سبکش معروف و زبان‌زد خاص و عام است. یخچال‌های Smeg بسیار خاص و عجیب است. این برند طراحی منحصر به فرد دهه ۱۹۵۰ را با خطوط معکوس روی بدنه، فناوری برودتی لبه‌دار و رنگ‌های شاد و زنده ترکیب می‌کند.  اگر در آشپزخانه خود از برند Ilive استفاده کرده باشید یخچال Smeg می‌تواند زیبایی آشپزخانه شما را تکمیل کند. 

یخچال فریزر Smeg با اینکه از طراحی سنتی و قدیمی مدیترانه‌ای استفاده می‌کند، اما تمام امکانات یک یخچال مدرن و به‌روز را برای شما فراهم می‌نماید. یک ویژگی منحصر به فرد در یخچال Smeg این است که شما می‌توانید لولای درب را تغییر دهید. یعنی این نوع یخچال برای فضای آشپزخانه دنج که فضای محدودی دارند می‌توانند بسته به نیاز خود انتخاب کنند که درب یخچال از چپ باز شود یا راست.

معرفی لوازم آشپزخانه Bertazzoni

اگر تصمیم دارید که آشپزخانه خود را به سبک مدیترانه‌ای بچینید به لوازمی نیاز دارید که در ظاهر و در عملکرد بهترین خود را ارائه دهند. ظاهری شیک و مدرن با کارایی بسیار بالا. 

این برند از متریال سرامیک و رنگ بسیار شارپ و زنده برای طراحی وسایل خود استفاده می‌کند. به طوری‌که می‌توانید به‌راحتی آن‌را با برند Smeg هماهنگ نمایید.

بیشتر بخوانید: مقایسه برندهای معتبر لوازم خانگی خارجی


کلام آخر

مهم‌ترین قسمت هر خانه‌ای، آشپزخانه آن است. در واقع آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است که همه افراد مخصوصا خانم‌ها دوست دارند آن‌رابه‌گونه‌ای بچینند که در کنار راحتی و آرامشی که از آن کسب می‌کنند بتوانند به‌راحتی آشپزی کنند و از آن لذت ببرند. آشپزخانه مدیترانه‌ای به شما رنگ و لعاب یک زندگی شاد و پر انرژی را می‌دهد.