ویژگی های یخچال فریزرهای مدرن

ویژگی های یخچال فریزرهای مدرن

 

 

ویژگی های یخچال فریزر

یخچال فریزرهای مدرن امروزی در مقایسه با مدل های قدیمی، به تکنولوژی ها، فیلترهای تصفیه کن، ابزارهای جانبی، ویژگی ها و قابلیت های بهتری مجهز شده اند. ویژگی های برتر یخچال فریزرهای مدرن عبارتند از:

وجود بخش یخ ساز و آب سردکن خارجی

 یخچال های فریزر در ارتفاع های کم  یا زیاد وجود دارند و برای راحتی پر کردن تنگ ها و شیشه ها، جریان آب خروجی وجود دارد که می توان برای مصرف آب یخ از این قسمت استفاده کرد.

 

فیلتر تصفیه آب

 مدل های جدید یخچال فریزرها دارای فیلتر تصفیه آب هستند. این فیلترها آلودگی های آب را بدون حذف کردن مواد معدنی از بین می برند.
با وجود فیلتر آب در یخچال، دیگر نگرانی برای ناخالصی های آب وجود ندارد. زیرا فیلتر آب را تصفیه می کند. زمانی که رنگ فیلتر عوض می شود زمان عوض کردن آن رسیده است که باید تعویض شود.

لامپ های ال ای دی در داخل و خارج

لامپ های ال ای دی در داخل و خارج که در یخچال وجود دارد بیشترین بازده انرژی را در مقایسه با سایر انواع لامپ ها، موجب راحتی نگاه کردن در یخچال را ایجاد می کند. کم مصرف بودن این لامپ ها به طبع گرمای کمی را در یخچال تولید می کند.
لامپ های ال ای دارای عمر طولانی هستندو  تنوع رنگ زیادی دارند.

دکمه های دیجیتالی در خارج از یخچال

دکمه های دیجیتالی که در خارج از یخچال هستند کمک می کند  تا میزان برودت یخچال و فریزر خود را به راحتی تنظیم کنیم.

دکمه های کنترل لمسی

دکمه های کنترل لمسی با تکنولوژی های جدید که بر روی یخچال وجود  دارند، امکان انتخاب سریع و آسان عملکردها را به اشخاص  می دهد.

برفک آب کن اتوماتیک

سیستم برفک آب کن اتوماتیک در  یخچال وجود دارد که به طور خودکار برفک های موجود در یخچال را آب می کند و این کار موجب راحتی شخص می گردد.

قفسه های داخلی قابل تنظیم

قفسه هایی که در یخچال وجود دارد به شخص کمک می کند وسایل هایی که ارتفاع متفاوتی دارند، به راحتی در یخچال قرار بدهد.

ظرف های مخصوص نگهداری تخم مرغ یا نوشیدنی ها

ظرف های مخصوص نگهداری تخم مرغ یا نوشیدنی ها که در یخچال وجود دارند به استفاده بهینه از فضای یخچال کمک می کند و نظم و آراستگی بیشتری به  فضای داخلی یخچال می دهد

دکمه های تنظیم کننده رطوبت

 شخص با استفاده از دکمه های تنظیم کننده رطوبت می تواند رطوبت مناسب را برای انواع گوناگون میوه ها، سبزیجات و مواد غذایی درون یخچال تنظیم کند.

محفظه بار

 از طریق محفظه بار دسترسی راحت و آسان به اشیایی که زیاد استفاده می شوند مانند بطری های نوشیدنی و شیشه های سس که بدون باز کردن کل درب یخچال راحتی می توان آنها را برداشت و بدین طریق از هدر رفتن انرژی جلوگیری می گردد.

زنگ هشدار باز ماندن درب

زمانی که درب یخچال کاملا بسته نشده است و برای مدت زمانی باز بماند، با ایجاد صدای آژیر شخص متوجه می شود که درب باز است و باید آن را ببندد.
این کار موجب می شود تا از هدر رفتن سرما و انرژی جلوگیری شود.

سیستم جریان هوای چندگانه

 در سیستم جریان هوای چندگانه، دریچه های مختلفی برای جریان یافتن هوا درون یخچال تعبیه شده است که کمک می کند کلیه طبقات یخچال به سرعت و به شکل یکپارچه خنک شوند.

سیستم افزودن ویتامین

میوه ها و سبزیجاتی که درون محفظه ویژه یخچال وجود دارند بعد از مدتی بر اثر فرایند اکسیداسیون، تازگی خود را از دست می دهند. تکنولوژی ویتا پلاس کمک می کند که ویتامین های این مواد به خصوص ویتامین c،  محفوظ بماند و همچنین از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند

 

خرید قسطی یخچال فریزر

امروزه یخچال فریزرها با قیمت بالایی که دارند بعضی از مشتریان نمی توانند به صورت یکجا هزینه آن را پرداخت کنند. به همین خاطر برای رفاه حال مشتریان، فروشگاه ها به صورت اقساطی محصولات خود را به فروش می رسانند.
مشتریان می توانند از طریق خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام به خرید قسطی کنند. خرید اقساطی لوازم برقی بدین صورت است که آنها ماهانه باید مبلغی برای محصول خریداری شده به فروشنده بپردازند تا زمانی که کل مبلغ را پرداخت کنند و قسط آنها تمام شده باشد

 

 

 

برچسب‌ها