دستگاه آب میوه گیری چندکاره

دستگاه آب میوه گیری چندکاره

در این مقاله در مورد ویژگی و نکاتی که باید هنگام  خرید دستگاه آب میوه گیری چندکاره باید به آن توجه کرد سخن می گوییم.

انواع برندهای دستگاه آبمیوه گیری چندکاره

برندهای مختلف و زیادی در زمینه لوازم خانگی وجود دارد. یکی از لوازم خانگی که دارای برندهای گوناگونی هست دستگاه آب میوه گیری چندکاره هست. این برندها عبارتند از:

دستگاه آبمیوه گیری بوش

دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک

دستگاه آبمیوه گیری فیلیپس

دستگاه آبمیوه گیری تفال

دستگاه آبمیوه گیری کنوود

دستگاه آبمیوه گیری مولینکس

دستگاه آبمیوه گیری فلر

دستگاه آب میوه گیری پارس خزر



ویژگی های آب میوه گیری های چندکاره

امروزه دستگاه های آبمیوه گیری در بازار و با برندهای گوناگون تولید می شوند.
دستگاه های آبمیوه گیری ای که امروزه مورد استفاده افراد قرار می گیرد به شکل تک کاره، دو کاره، سه کاره، چهار کاره و پنج کاره در بازار به صورت فراوان وجود دارد.
قابلیت هایی که دستگاه آب میوه گیری دارد شامل مخلوط کن، رنده ، آسیاب و... هست.
اگر به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی هستید ما با بهترین شرایط برای شما راه را هموار ساختیم.

 

نکات لازم هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه های آبمیوه گیری به چند مدل دستگاه آب میوه گیری دستی، دستگاه آب میوه گیری برقی،  دستگاه آب مرکبات گیر دستی و دستگاه آب مرکبات گیر برقی تقسیم می شوند.
زمانی که می خواهید تصمیم به خرید دستگاه آبمیوه گیری کنید بایستی بدانید که  دستگاه آّبمیوه گیری خوب باید چه ویژگی های داشته باشد؟

 در اینجا به شما خواهیم گفت که یک دستگاه آب میوه گیری خوب باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان آن را خرید و مور استفاده قرار داد.

دهانه دستگاه آبمیوه گیری

به شما توصیه می کنیم دستگاه آبمیوه گیری هایی را خریداری کنید که دهانه های بزرگ تری دارند. زیرا در این نوع آبمیوه گیری ها نیاز کمتری به خرد کردن قطعات میوه هست.

هر چقدر که دهانه آبمیوه گیری کوچک تر باشد نیاز است که شما میوه ها را به قطعات کوچک تری تقسیم کنید و این کار وقت شما را می گیرد و گاهاً برای این کار بی میل می شوید.  

لرزش و صدای دستگاه آبمیوه گیری

زمان خرید دستگاه آبمیوه گیری انتخاب کنید که سر و صدا و لرزش کمی داشته باشد. زیرا سروصدا و لرزش زیاد سبب می شود دچار سردرد شوید.

باید دقت کرد که بهترین دستگاه آب میوه گیری باز کمی صدا دارد.  برای آنکه میزان صدا و لرزش  دستگاه آبمیوه گیری تان را کمتر کرد می توانید آن را روی یک سطح صاف و  ثابت  قرار داد




قدرت دستگاه آبمیوه گیری

 قدرت دستگاه آبمیوه گیری با توجه به میزان استفاده شما متغیر است. دستگاه های آبمیوه گیری از 600 وات شروع می شوند و در مدل های بالاتر  به 1500 وات می رسند.

سرعت دستگاه آب میوه گیری

 سرعت دستگاه آبمیوه گیری به چرخش موتور دستگاه ارتباط دارد.یعنی هر چقدر سرعت چرخش موتور دستگاه بیشتر باشد آب میوه گیری سریع تر و بهتر کار می کند.

 

جنس تیغه دستگاه آب میوه گیری

تیغه آبمیوه گیری جزء ضروری دستگاه آب میوه گیری است. بنابریان باید در انتخاب تیغه دستگاه آب میوه گیری دقت کرد. تیغه های دستگاه آب میوه گیری از جنس هایی مانند فولاد، پلاستیک و یا تیتانیوم است.
جنس تیغه هایی که پلاستیکی هستند دارای مقاومت کمتری هستند. ولی تیغه های تیتانیوم و فولادی از مقاومت بالایی برخوردار هستند

میزان مصرف انرژی دستگاه آب میوه گیری

برای میزان مصرف انرژی دستگاه آب میوه گیری بایستی به توان مصرفی و قدرت موتور دستگاه توجه کرد برای این کار  شما می توانید از برچسب مصرف انرژی که در دستگاه وجود دارد استفاده کنید.

جنس بدنه دستگاه آب میوه گیری

 یکی از مواردی که باید در جنس بدنه دستگاه آبمیوه گیری نقش دارد وزن دستگاه است. معمولا بدنه دستگاه های آبمیوه گیری از جنس استیل یا پلاستیک هستند.
گاهی اوقات از ترکیب دو جنس برای بدنه آبمیوه گیری استفاده می شود.  این دو جنس از لحاظ استحکام تفاوت چندانی با هم ندارند.

 

خرید قسطی دستگاه آب میوه گیری چند کاره

افرادی هستند که دوست دارند بهترین برند دستگاه آب میوه گیری را داشته باشند اما نمی توانند هزینه آن را به صورت یک جا بپردازند. آنها می توانند به صروت خرید اقساطی لوازم خانگی برای خرید دستگاه آّب میوه گیری اقدام کنند.
خرید اقساطی لوازم برقی این فرصت را به مشتریان می دهد که هر محصولی را که می خواهند می توانند به صورت قسطی خرید کنند و به و ماهانه مبلغی را بپردازند

برچسب‌ها