معرفی محصولات خانه و آشپزخانه آ ا گ

معرفی محصولات خانه و آشپزخانه آ ا گ

برند آ ا گ (AEG) که در سال ۱۸۸۳ برای اولین بار در شهر برلین، کشور آلمان بنیان‌گذاری شد، کار خود را با تولید تجهیزات برقی شروع کرد و به مرور زمان به لوازم خانه و آشپزخانه گسترش داد. در ادامه چندتا از محصولات این برند را در این زمینه معرفی می‌کنیم. 

یخچال ساید بای ساید آ ا گ، که دارای سیستم گردش هوا جداگانه بین یخچال و فضای فریزر است، طوری طراحی شده که مواد غذایی، در قسمت فریزر به‌سرعت یخ می‌زنند و در قسمت یخچال سریع‌تر از یخچال‌های معمولی سرد می‌شوند. 

ماشین لباسشویی‌های این برند، از موتورهای فوق‌العاده کم مصرف تهیه شده‌اند و هنگام شستشو هیچ صدایی ایجاد نمی‌کنند. همچنین فناوری اینورتر در آن‌ها استفاده شده و با کمک سیستم اتودرای با جریان هوای طبیعی لباس‌های شسته شده را خشک می‌کنند. این لباسشویی‌ها در ظرفیت‌های ۸.۹ و ۱۰ کیلوگرمی در بازار موجود هستند. 

جاروبرقی‌های آ ا گ، موتورهای بسیار قدرتمندی دارند که باعث می‌شود عملکرد خوبی برای جمع آوری آشغال‌های ریز و درشت داشته باشند. نکته مهم درمورد این جاروبرقی‌ها این است که فیلتر آن‌ها ضدحساسیت و قابل شستشو هستند. 

این برند همچین جاروشارژی‌های متفاوت با باتری‌های لیتیومی یا قابل تعویض هم تولید می‌کند. برخی از این جاروشارژی‌ها قابلیت جدا شدن از دسته را دارند و دارای نمایشگر LED هستند. 

فرهای توکار برند آ ا گ در دو مدل فربخارپز برقی و فر توکار معمولی تولید شده‌اند. جدا از نحوه عملکرد آن‌ها، این دو محصول قابلیت‌های مشابهی دارند. برای مثال هردوی آن‌ها با صفحه نمایش طراحی شده‌اند، قابلیت گریل کردن دارند و کم مصرف هستند. 

همچنین ماکروویوهای آ ا گ هم این قابلیت‌ها را دارند فقط با این تفاوت که این محصول برخلاف فرتوکار این برند فندک اتوماتیک ندارد. 

ماشین ظرفشویی‌های آ ا گ به‌صورت رومیزی یا توکار هستند که نوع رومیزی این وسایل ۶ نفره بوده و دارای قفل کودک است. مدل توکار این ظرفشویی‌ها به‌صورت ۱۳.۱۴ و ۱۵ نفره طراحی شده‌اند، هشدار اتمام شستشو دارند و هنگام شستشو به ظروف بلوری یا ظریف شما آسیب وارد نمی‌کنند. 

ترازوی دیجیتال این برند هم از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند شاخص‌های سلامتی افراد را اندازه‌گیری کند. حداکثر وزن قابل تحمل برای این ترازو ۱۸۰ کیلوگرم است. 

یکی دیگر از محصولات این برند مخلوط‌کن برقی آن است که میزان سرعت موتور آن تا ۵ درجه قابل تنظیم است. این دستگاه تک کاره بوده و از ۴ تیغه تشکیل شده است. همچنین در قسمت درپوش آن قفل وجود دارد که ایمنی استفاده از آن را بالا می‌برد. 

 این برند همچنین پنکه هم تولید کرده است، اما نه فقط یک پنکه معمولی بلکه پنکه رطوبت‌ساز! این پنکه‌ها دیواری هستند و برای متعادل کردن رطوبت هوا استفاده می‌شوند. از قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به تنظیم ارتفاع، تایمر، و قابلیت تنظیم با ریموت کنترل اشاره کرد. 

اجاق گازهای صفحه‌ای آ ا گ، در دو مدل ۵ شعله و ۶ شعله طراحی شده‌اند که فقط نوع ۵ شعله این گازها شعله پلوپز دارد. جنس صفحه آن‌ها از استیل و شیشه است و در برابر حرارت و ضربه مقاوم هستند. 

از دیگر محصولات این برند می‌توان به گوشت کوب برقی آن اشاره کرد که به‌همراه آن همزن و ظرف غذاساز هم می‌آید. این وسیله از استیل ضد زنگ ساخته شده است و تنظیمات سرعت دارد. 

اتوی بخار آ ا گ، امکان تنظیم میزان بخاردهی را به شما می‌دهد. همچنین سیستم قطع خودکار دارد و می‌تواند درحالت عمودی هم بخار تولید کند. کف این اتوبخار از جنس سرامیک درست شده است و از همه مهمتر زنگ هشدار دارد تا برخی افراد حواس‌شان باشد که لباس‌هایشان را زیر اتوی بخار نسوزانند! 

به‌طور کلی، برند آ ا گ در زمینه مهندسی برق نوآوری‌ها و اختراعات زیادی ثبت کرده و سابقه زیادی در تولید لوازم برقی دارد،  به‌همین دلیل محصولات آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

منبع: لیروفا