معرفی لوازم خانه و آشپزخانه امرسان

معرفی لوازم خانه و آشپزخانه امرسان

شرکت امرسان یک برند لوازم خانگی است که در سال ۱۳۶۰ در ایران تاسیس شد. اولین محصولات این شرکت، یخچال فریزرهای امرسان بودند، اما با گذشت چند سال تجربه، تنوع محصولات این شرکت افزایش پیدا کرده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.  

یخچال فریزرهای این شرکت که معروف‌ترین محصولات برند امرسان هستند در مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو، بالا پایین و به‌صورت مجزا طراحی شده‌اند. برخی از این یخچال فریزرها قابلیت آب سرد کن، یخ‌ساز و صفحه نمایشگر لمسی دارند. 

نکته مهم درمورد این محصولات این است که سیستم عیب‌یابی هوشمند و سیستم کاهش‌دنده مصرف انرژی دارند. همچنین برای در یخچال فریز و سیستم آب‌سردکن‌ها، قفل کودک تعبیه شده است. 

مدل ساید بای ساید این یخچال فریزرها، دارای محفظه جدا برای بطری و نوشیدنی‌ها هستند و تمام طبقات آن‌ها از شیشه‌های نشکن ساخته شده‌اند. 

لباسشویی‌های امرسان، در دو نوع اتومات و دوقلو طراحی شده‌اند. نوع اتومات این لباسشویی‌ها معمولا ظرفیت ۸ کیلویی دارند، اما لباسشویی‌های دوقلو امرسان در ظرفیت‌های بالاتر موجود هستند. 

در طراحی این لباسشویی‌ها، تسمه آن‌ها حذف شده که باعث می‌شود موتورشان هنگام شستشوی لباس صدای بسیار کمی ایجاد کند و به لرزش نیافتد. این موضوع بر طول عمر دستگاه هم تاثیر مستقیم دارد و باعث افزایش آن می‌شود. مصرف انرژی این لباسشویی‌ها ++A است که نشان‌دهنده بهینه بودن‌شان است.

اجاق گازهای فردار امرسان ۵ شعله هستند که جنس رویه و شعله آن‌ها از همدیگر متفاوت است. در قسمت فر این اجاق گازها قابلیت جوجه گردان، تمیز کننده خودکار و سیستم قفل کودک تعبیه شده است. 

این اجاق گازها به دو صورت مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند. نکته مهم در ظاهر اجاق گازهای کلاسیک امرسان این است که آن‌ها برخلاف اجاق گازهای دیگر که فقط در رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند، رنگ‌های غیر معمول (قرمز، زرد، فیروزه‌ای و…) و طراحی بسیار جذابی دارند. 

یک ویژگی دیگر که این اجاق گازها را از نوع معمولی‌شان متمایز می‌کند، این است که شامل دو محفظه فر مجزا هستند. یکی از این محفظه‌ها فر گازی بوده و دیگری فر برقی است. همچنین این اجاق گازها محفظه مخصوص برای پخت ماهی دارند. پس به‌طور کلی تعداد محفظه‌های آن‌ها به ۳ عدد می‌رسد درحالی که اجاق گازهای معمولی فقط از یک فر بزرگ تشکیل شده‌اند. 

این برند، برای خانواده‌های کوچک و کم‌جمعیت اجاق گازهای رومیزی هم تولید کرده که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. صفحه این اجاق گازها از سیکوریت نشکن تهیه شده و ۴ یا ۵ شعله دارند.

جدیدترین محصولات این برند، جاروبرقی امرسان است. این جاروبرقی‌ها به‌صورت سوپر سایلنت طراحی شده‌اند. این به آن معنا است که موتور آن‌ها هنگام استفاده صدای بسیار کمی تولید می‌کند که یک ویژگی بسیار مهم برای جاروبرقی به‌حساب می‌آید. 

قدرت موتور این جاروبرقی‌ها را می‌توانید با استفاده از کلیدهایی که روی بدنه آن‌ها طراحی شده تنظیم کنید. همچنین در بدنه این جاروبرقی‌ها، یک دسته بسیار بزرگ قرار گرفته که باعث می‌شود جابه‌جایی آن‌ها بسیار راحت باشد. 

یکی از ویژگی‌های مهم جاروبرقی‌های امرسان این است که دارای فیلتر ضد باکتری هستند. این فیلتر هوای خارج شده از جاروبرقی را تصفیه می‌کند در نتیجه هنگام استفاده از آن هوای داخل محیط آلوده نمی‌شود. 

آخرین محصول شرکت امرسان، کولرهای گازی این برند است. نوع کمپرسور این کولرها به‌صورت اینورتر طراحی شده که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی این دستگاه‌ها دارد. این کولرها دارای تنظیمات زمانی هستند و فن آن‌ها به ۴ حالت متفاوت تنظیم می‌شود. 

قابلیت پاکسازی خودکار در کولرهای گازی امرسان باعث می‌شود که گرد و خاک توسط این دستگاه جذب شده و وارد محیط خانه نشود. همچنین این کولرها سیستم سرمایشی، گرمایشی و حالت فن خشک یا اتوماتیک دارند. 

از آنجایی که کشورهای همسایه مانند عراق و پاکستان، محصولات این شرکت را خریداری می‌کنند پس می‌توان به باکیفیت بودن محصولات این شرکت پی برد. همچنین تمام محصولات این برند دارای گارانتی هستند و شما می‌توانید با اطمینان کامل از این برند ایرانی خرید کنید.

منبع: لیروفا