معرفی جدیدترین لوازم خانگی

معرفی جدیدترین لوازم خانگی

لوازم خانگی همواره از ضروریات زندگی بوده و امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی لوازم خانگی معرفی شده به بازار هوشمندتر و از نظر کارایی پیچیده‌تر می‌شود. این بازار به دلیل گستردگی زیادی که دارد ممکن است از جدیدترین لوازم خانگی که به بازار ارائه شده است مطلع نباشید. در این مقاله قصد داریم به شما آخرین لوازم خانگی که در بازار وجود دارند را معرفی کنیم. با ما همراه باشید

شاید در گذشته هنگام انتخاب این لوازم بیشتر به سراغ برندهای خارجی می‌رفتند. در میان برندهای ایرانی محصولات با کیفیت زیادی مشاهده می‌شود و با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی بیشتر مردم به سمت کالاهای ایرانی روی آوردند. قصد داریم به معرفی برندهای ایرانی با کیفیت بپردازیم که به شما برای انتخاب یک کالای با کیفیت و با قیمت مناسب کمک کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی


اسنوا

برند اسنوا به عنوان یکی از اصیل‌ترین و با کیفیت‌ترین لوازم خانگی ایرانی به حساب می‌آید، این برند محصولات متنوع از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق‌گاز ، یخچال و فریزر تلویزیون را در سبد محصولات خود قرار داده، تا افراد بتوانند از تمامی این وسایل ارائه شده استفاده کنند.



اسنوا روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب کاری محصولاتش مدعی است و ادعا دارد، که از مواد اولیه قابل رقابت با مواد مورد مصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و ماشین آلات و فرمولاسیون مورد استفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق است.

 

پارس خزر

برند پارس خزر به عنوان یکی از تولید کننده‌های بهترین لوازم خانگی ایرانی و نام آشنا برای تولید محصولات برقی ایرانی است. مشهورترین محصول این شرکت می‌توان به پلوپزهایش اشاره کرد که هنوز کمتر پلوپزی، ته دیگ‌هایی که پارس خزر تولید می‌کند را ایجاد کند. اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شود و در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچکتر ایران است، تقریبا می‌توان گفت که تمام خرده ریزهای برقی جهیزیه را می‌توانید از این برند تهیه کنید.
خدمات پس از فروش این شرکت قابل قبول است چنان چه محصولی که از این برند خریداری کنید تا دو ماه پس از خرید و دچار مشکل شود، شما می‌توانید آن را تعویض کنید و تا ۲۵ ماه پس از خرید از خدمات تعمیر رایگان بهره مند خواهید شد.

امرسان



اولین شرکت ایرانی است که یخچال‌هایی با سطح انرژی تولید کرده است. همچنین از اولین برندهای ایرانی است که یخچال‌هایی با قابلیت کنترل توسط اپلیکیشن را تولید کرده است، این برند علاوه بر یخچال فریزر در تولید ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، هود و جاروبرقی هم فعالیت دارد.
یکی از جدیدترین کارهایی که امرسان انجام داده است تولید یخچال‌های فانتزی در طرح اسمگ است، اسمگ دوست‌ها از قیمت گزاف محصولات این برند ایتالیایی باخبر هستند، اما امرسان همان یخچال فریزرهای فانتزی را در رنگ‌های: قرمز، صورتی، زرد، آبی و مشکی تولید کرده است که جزو یکی از پر طرفدارترین وسایل برای خانه‌های شیک و مدرن است. خدمات پس از فروش امرسان نیز با گارانتی ۳۶ ماهه و یا سه ساله عرضه می‌شود که گارانتی طولانی مدت است

 

ایکس ویژن

ایکس ویژن به گروه صنعتی مادیران تعلق دارد و با معرفی تلویزیون به بازار لوازم خانگی صوتی‌تصویری معرفی شد. این برند یخچال‌فریزر و ماشین لباسشویی هم تولید می‌کند اما به نظر می‌رسد تلویزیون‌های این برند محبوب‌تر است. نقاط قوت محصولات ایکس ویژن طراحی به روز و سطح مصرف انرژی است، و این مزیت باعث می‌شود در دراز مدت با کاهش هزینه‌های قبض آب و برق کمک زیادی به اقتصاد خانوار داشته باشد. خدمات پس از فروش ایکس ویژن همگی با گارانتی مادیران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه برندهای معتبر لوازم خانگی خارجی


پاکشوما

این برند ابتدا با تولید لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک به کارزار لوازم خانگی وارد شد. در حال حاضر محصولاتی شامل: ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر ساید بای ساید، جاروبرقی، مایکروویو و کولر گازی در سبد محصولات خود قرار داده است. یکی از دلایل محبوبیت این برند ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و گارانتی دراز مدت است. محصولات این برند تا ۲۴ ماه شامل خدمات پس از فروش است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به شما معرفی برندهای ایرانی کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بپردازیم. اگر شما برندی را می‌شناسید که ما در بالا به آن اشاره نکرده ایم، در قسمت درج نظرات دیدگاه ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید