کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز چیست و چه غذاهایی می توان با آن پخت

کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز چیست و چه غذاهایی می توان با آن پخت

کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز- مطمعنا شما دوست دارید از کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز بیشتر آگاهی یابید تا بدین طریق بتوانید مدل های مختلفی از غذا را در این دستگاه درست و نوش جان کنید.

دستگاه ساندویچ ساز ها خیلی کاربردی هستند و در زمان کم به راحتی می توان بهترین غذا ها را با استفاده از آن آماده کرد.
زمانی که شما در فروشگاه اقدام به خرید دستگاه ساندویچ ساز به صورت خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم خانگی برقی می کنید مدام به این فکر می کنید که کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز چیست؟ یا طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز چگونه است؟ به همین خاطر بین خرید یا نخریدن آن دچار تردید می شوید.
به شما توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما آماده شوید تا کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز آشنا شوید و بتوانید از این دستگاه به بهترین نحو برای درست کردن انواع غذاها استفاده نمایید.
کاربرد دستگاه ساندویچ ساز

کاربردهای دستگاه ساندویچ ساز

طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز

اولین کاربرد دستگاه ساندیوچ ساز تهیه اسنک می باشد. شما می توانید اسنک های مختلف کالباس، مرغ، قارچ، سوسیس، برگر و ....... به راحتی با این دستگاه آماده نمایید. این غذاها امروزه جزو پرطرفدار ترین وعده های غذایی به شمار می روند و کمتر کسی وجود دارد که به اسنک ها علاقه ای نشان ندهد.

برای تهیه مواد لازم اسنک با ساندویچ ساز لازم نیست که برای تهیه مواد آن کل بازار را زیر و رو کنید. شما می توانید به راحتی در خانه اسنک درست کنید . فقط لازم است که در خانه نان تست داشته باشید و همچنین موادهایی مانند سس، رب، پیاز، گوجه فرنگی، فلفل دلمه، پنیر پیتزا و ...... داشته باشید. شما می توانید آن مواد را به کالباس ، سوسیس، مرغ و قارچ ، برگر و....…. اضافه کنید. در این صورت تمامی مواد را با یکدیگر مخلوط کنید. بعد از داغ شدن دستگاه ساندویچ ساز یک لایه نون تست را داخل دستگاه بگذارید و و مواد را روی آن بریزید و باز نون تست دومی را روی مواد قرار دهید و درب دستگاه ساندویچ ساز را به طور کامل ببندید.

در این هنگام پس از قرار دادن اسنک ها در دستگاه ساندویچ ساز ها لازم است چند دقیقه صبر کنید تا اسنک ها آماده شود .

بیشتر بخوانید : خرید اقساطی لوازم آشپزخانه

طرز تهیه وافل با دستگاه ساندویچ ساز

دومین کاربرد دستگاه ساندویچ ساز درست کردن وافل می باشد.

برای تهیه کردن وافل ها لازم است تا شما ابتدا مواد اولیه آن ها را تهیه که این مواد اولیه عبارتند از:

مواد اولیه

2 لیوان آرد

بکینگ پودر

شکر

تخم مرغ

شیر گرم

کره

وانیل

برای تهیه وافل ها، دستگاه هایی جداگانه به اسم وافل ساز وجود دارد ولی شما نیاز نیست که برای خرید این دستگاه به صورت نقدی یا خرید اقساطی لوزام خانگی نمایید و می توانید با دستگاه ساندویچ ساز می توانید خوشمزه ترین وافل ها را تهیه نمایید.
ابتدا باید دستگاه را روشن کنید و لایه های درونی آن را با مقداری روغن یا کره چرب کنید. در داخل ظرفی آرد ، بکینگ پودر و شکر را مخلوط کنید.
در مرحله بعدی زرده و سفیده های تخم مرغ را از یکدیگر جدا کنید و آن ها را به صورت جداگانه  بهم بزنید و در این زمان شکر و کره و وانیل را به زرده اضافه کنید و لازم است که این مواد را به مخلوط آرد اضافه کنید و خوب هم بزنید .

در پایان کار سفیده را هم به مواد مخلوط شده اضافه کنید. اکنون شما می توانید مواد را با قاشق یا ملاقه ای درون لایه های ساندویچ ساز بریزید.

زمانی که رنگ وافل ها عوض شد و به رنگ طلایی تبدیل شدند وافل های شما آماده است.

بیشتر بخوانید : خرید سرویس غذاخوری

طرز تهیه کوکی میکری درون ساندویچ ساز

سومین کاربرد دستگاه ساندویچ سازی، تهیه کوکی میکری است که ابتدا باید مواد اولیه آن را تهیه کنید.

آرد

کره یا روغن جامد

شیر یا آب

شکر

تخم مرغ

وانیل یا هل و یا اسانس های دیگر

پودر کاکائو به دلخواه

ابتدا آرد، بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید. اگر می خواهید کوکی ها، کاکائویی باشد می توانید مخلوط پودر کاکائو را هم اضافه کند . سپس شکر را با روغن یا کره به صورت کامل مخلوط کنید تا حالت کرمی شکل پیدا کند. تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید . بعد از مخلوط شدن تخم مرغ ها، آرام آرام آرد را به مواد مخلوط اضافه کنید .

بعد از آماده کردن مواد، آنها را داخل لایه های دستگاه ساندویچ ساز که از قبل چرب شده اند بریزید و درب آن را ببندید. زمانی که بوی کیک را حس کردید، کوکی شما آماده است.

بنابراین شما با دانستن کاربردهای مختلف دستگاه ساندویچ ساز، می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم خانگی برقی نمایید.

برچسب‌ها