بهترین طرح های چاقوی فانتزی

بهترین طرح های چاقوی فانتزی

آشنایی با بهترین طرح‌های چاقوی فانتزی برای افرادی که علاقه‌مند به خرید چنین لوازمی هستند، می‌تواند در خرید بهترین طرح کمک کننده باشد. به دست آوردن این اطلاعات همچنین برای افرادی که علاقه‌مند به ساخت چاقوی فانتزی هستند می‌تواند مفید باشد. افراد هنر دوست زیادی هستند که دوست دارند چاقوهایی با طرح فانتزی خریداری کنند و به عنوان دکور یا برای کاربردهای خانگی از آن استفاده کنند، به همین منظور در ادامه به معرفی بهترین طرح‌های موجود در این زمینه می‌پردازیم. 

چاقوی فانتزی BladesUSA

این نوع از چاقو در آمریکا ساخته شده و شکلی شبیه به عقرب دارد. تیغه چاقو در دور تا دور بدنه عقرب قرار گرفته و در پایین بدنه عقرب یک دسته برای قرار گیری در دست تعبیه شده و با در دست گرفتن دسته، کل بدنه عقرب در پشت دست و بازوی شخص قرار می‌گیرد و حالت ترسناکی را به وجود می‌آورد. سر عقرب شباهتی به جمجمه سر انسان نیز دارد و در قسمت انتهایی دم عقرب نیز تیغه‌ای به شکل شمشیر تعبیه شده است. 

طول این نوع چاقو ۱۴.۵ اینچ بوده و از تیغه‌هایی با جنس فولاد ضد زنگ تولید شده است. برای راحتی در دست قرار گرفتن دسته از ورق با پوشش پلاستیکی استفاده شده است. قیمت فروش چاقوی فانتزی BladesUSA در سایت‌های اینترنتی ۴۰ دلار است. 




چاقوی Timber Wolf Gray Reaper

این چاقوی فانتزی دسته‌ای چوبی دارد و تیغه آن به صورت یک نیم دایر در برابر دست قرار می‌گیرد. این سلاح دفاع شخصی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و دسته‌ای دارد که با ارگونومی دست انسان کاملا سازگار است. این چاقو دارای یک غلاف چرمی است که بر روی کمر بند بسته می‌شود و تیغه چاقو را درون خود نگه می‌دارد. قیمت این نوع محصول ۱۹ دلار است. 




چاقوی Master Cutlery FM-491 Death Blow Fantasy

این چاقو روی دست قرار می‌گیرد و به وسیله یک بند پارچه‌ای بر روی مچ محکم بسته می‌شود. حلقه‌هایی برای قرار گیری انگشتان دست در داخل آن قرار داده شده است. دو تیغه این چاقو در راستای دست هستند و از قسمت پشتی به بدنه چاقو متصل شده اند. طول این چاقوی فانتزی ۱۱.۵ اینچ بوده و دو تیغه آن از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. 

یک خنجر کوچک نیز در قسمت پشتی زیر شکل برجسته جمجمه‌ای شکل تعبیه شده است و به صورت جداگانه قابل استفاده است. ۸ تا طرح برجسته جمجه روی این سلاح کار شده و شکلی ترسناک به آن بخشیده است. قیمت این محصول ۲۹ دلار است. تیغه‌هایی میخ مانند نیز روی هر انگشت تعبیه شده است. 



چاقوی فانتزی اژدها

این چاقو به شکل اژدها طراحی شده و در طول دم اژدها ۹ عدد تیغه بر آمده قرار داده شده است. این تیغه‌ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند و تصویر ججمه در قسمت اتصال تیغه‌ها به دم اژدها وجود دارد. این نوع چاقو اژدها دسته‌ای مشکی رنگ دارد که در گردن آن قرار گرفته است. یک پایه نیز به همراه چاقو اژدها طراحی شده است که چاقو روی آن قرار گرفته و به عنوان دکور در خانه استفاده می‌شود. 

انواع دیگری از چاقو اژدها وجود دارند که تیغه‌ها در گردن اژدها قرار می‌گیرد و دسته در قسمت دم اژدها تعبیه می‌شود. در موارد دیگری از این نوع چاقوی فانتزی تیغه‌ها را در روی بال‌های اژدها طراحی کرده اند. استفاده از شکل اژدها در طراحی چاقوهای فانتزی بسیار رایج بوده و به شکل‌های مختلف طراحان این حوزه از این ترکیب استفاده می‌کنند. 



چاقوی شاه عنکبوتی

در این چاقو تیغه‌های کوچکی در جایگاه پاهای عنکبوت قرار گرفته و تیغه اصلی چاقو از قسمت پشت و دم عنکبوت بیرون آمده است. شکل برجسته بدن عنکبوت هم در قسمت جلوی آن قرار دارد. 




چاقوی فانتزی چوبی

استفاده از چوب برای ساخت چاقو طرح مبتکرانه‌ای است که برخی برندها از آن بهره می‌برند. شاید در نگاه اول استفاده از چوب برای ساخت تیغه چاقو کار عاقلانه‌ای نباشد ولی با انتخاب یک چوب مناسب و ایجاد یک طرح فانتزی برای آن می‌توان یک چاقوی زیبا داشت که برای برش میوه و کارهای سبک دیگر می‌توان از آن بهره برد. چوب‌هایی مانند افرا و آبنوس این قابلیت را دارند که به عنوان بدنه چاقو مورد استفاده قرار گیرند. 
چوب از جمله موادی است که امکان ایجاد طرح‌های مختلف روی آن ممکن است و به همین دلیل طرح‌های فانتزی مختلفی را می‌توان از این طریق به دست آورد که نمونه‌هایی از آن در بازار موجود است. 




چاقوی یکبار مصرف فانتزی

امروزه لوازم یک بار مصرف به طور گسترده‌ای در پذیرایی‌ها و امر توزیع و خوردن غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل ساخته شدن این مواد از موادی که خیلی راحت شکل می‌پذیرند امکان طراحی هنری چاقوهای یک بار مصرف با طرح‌های فانتزی فراهم شده است. به همین دلیل است که وسایل یکبار مصرف فانتزی به وفور در بازار وجود دارند و افرادی که به این طرح‌ها علاقه دارند می‌توانند از بین انواع مختلف این کاردهای غذاخوری یکی را انتخاب کنند. 



چاقوی پنیرخوری فانتزی

طرح چاقوی فانتزی فقط مختص چاقوهایی که به عنوان سلاح سرد استفاده می‌شوند نیست و برای کاربردهای مختلفی این نوع چاقوها طراحی و ساخته شده اند. ست پنج تایی از چاقوهای فانتزی برای پنیرخوری طراحی شده‌اند که هر کدام شکل و رنگ مختص به خود را دارد و در کنار هم یک اثر هنری محسوب می‌شوند. این چاقوها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند ولی با رنگ‌آمیزی خاصی که روی آن انجام شده است بسیار حالت زنده‌ای را به خود گرفته اند. دسته این چاقوها پلاستیکی است. 




چاقوی کارتی Sin Clair

چاقوی کوچک فانتزی که در قاب کارتی شکل قرار گرفته و در کیف‌های کارتی جای می‌گیرد. این چاقو در جیب به راحتی قابل حمل بوده و دارای قفل هوشمندی است که از باز شدن غیر منتظره آن جلوگیری می‌کند. از فولاد مرغوب و ضد زنگ ساخته شده و برای کارهای مختلف شخصی و خانگی به خصوص در زمان صفر قابل استفاده است. 



برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروشگاه لیروفا در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها