رازهای خرید سرویس قاشق چنگال

رازهای خرید سرویس قاشق چنگال

در صورتی که به دنبال خرید سرویس قاشق و چنگال هستید و در انتخاب برند مناسب مرددید مطالعه این مقاله می‌تواند به شما در انتخاب مناسب‌ترین مورد کمک کند. خرید لوازم آشپزخانه به صورت سرویس این مزیت را دارد که دیگر نیاز نیست نگران ست بودن اجزای مختلف آن با همدیگر باشید. از دیگر مزایای این کار می‌توان به صرفه جویی در زمان خرید و هزینه آن اشاره کرد. خرید این ست‌ها معمولا هزینه کمتری را نسبت به زمانی که بخواهید آن را به صورت تکی خریداری کنید به شما تحمیل می‌کند. 

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال

پیدا کردن مارک مناسب و اطمینان به آن برای افرادی که می‌خواهند هزینه زیادی را برای خرید این نوع محصول صرف نمایند، از اهمیت بالای برخوردار است. به همین دلیل ویژگی‌های بهترین مارک‌ها را برای شما بیان می‌کنیم تا در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. از ویژگی سرویس قاشق و چنگال مناسب می‌توان به جامعیت آن اشاره کرد. سرویسی که بتواند همه انواع این محصول را به صورت یک جا در اختیار شما قرار دهد تا حد می‌تواند در وقت شما برای تهیه انواع آن جلوگیری کند. 

استفاده از جنس مناسب از ویژگی‌های بهترین مارک این محصول است. امروزه استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت سرویس قاشق چنگال رواج بیشتری یافته است. این نوع فولاد با قرار گرفتن در مجاورت مایعات دچار خوردگی شیمیایی و زنگ زدگی نمی‌شود و برای خوردن غذا که لازم است به طور مداوم با رطوبت برخورد داشته باشد مناسب است. 

قابلیت شستشو در ظرف شویی از نکات مهمی است که در خرید این محصول باید مورد توجه قرار گیرد. امروزه استفاده از دستگاه‌های ظرفشویی رایج شده است و ظروف آشپزخانه در هنگام شستشو با این وسیله ممکن است دچار آسیب شوند و یا درخشندگی خود را از دست بدهند، به همین خاطر است که رنگ و جنس این محصولات باید به گونه‌ای انتخاب شده باشد که در داخل دستگاه‌های ظرفشویی آسیب نبیند. 

چنگال و قاشق فانتزی در صورتی که رنگ مقاومی در برای خش خوردگی یا شستشو نداشته باشد می‌تواند شما را در زمان استفاده با مشکل مواجه سازد. در بازار انواعی با رنگ مشکی نیز وجود دارند که درخشندگی خوبی داشته و نسبت به شستشو نیز مقاوم هستند. انواعی با رنگ طلایی نیز موجودند که برای افرادی که به این نوع رنگ علاقه دارند انتخاب خوبی است.






بهترین سرویس قاشق چنگال ایرانی

در برابر برندهای تولید کننده خارجی، تولید کنندگان ایرانی نیز اقدام به ساخت و عرضه سرویس قاشق چنگال کرده اند. در صورتی که می‌خواهید با ویژگی‌های محصولات کارخانه‌های ایرانی آشنا شوید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، باید بدانید که محصولات تولید شده در ایران با رشد فناوری‌های داخلی قابل رقابت با انواع خارجی هستند. 

برای مقایسه این محصولات می‌توانید از مقاومت آن‌ها در برابر خش استفاده کنید. قاشق و چنگالی که از جنس بهتری ساخته شده باشد مقاومت بالایی نیز در برابر خش برداشتن دارد و برای مدت طولانی می‌تواند شفافیت خود را حفظ کند. برای ساخت محصولات محکم‌تر از آلیاژهای فولاد با عناصری مانند وانادیوم، نیکل، کروم و تیتانیوم استفاده می‌کنند. اضافه کردن این مواد به فولاد مقاومت و سختی آن راافزایش داده و امکان زنگ زدن آن را کاهش می‌دهد .اضافه شدن وسایلی مانند ملاقه، کفگیر و قاشق‌های مخصوص بستنی خوری، سوپ‌خوری و سالادخوری باعث شده است که افراد خرید راحت و کاملی را تجربه نمایند.




بسته بندی سرویس قاشق چنگال

چند نوع بسته‌بندی برای این نوع محصول وجود دارد که هرکس متناسب با ذوق و سلیقه خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب نماید. بسته‌بندی‌هایی با جعبه‌های چوبی به منظور نگهداری از سرویس عرضه می‌شوند که برای ست کردن آن با خانه‌هایی که از رنگ‌ها و وسایل چوبی آراسته شده‌اند، بسیار مناسب هستند. 

نوع دیگر جعبه این سرویس‌ها کنسولی است که برای خانه‌های شیک و مدرن بسیار مناسب است. این نوع جعبه بر اساس ذوق و سلیقه مدرن ساخته شده است، ولی با سلیقه همه افرادی که از سبک مدرن استفاده می‌کنند، جور در نمی‌آید و بسیاری جعبه‌های سامسونیتی را ترجیح می‌دهند. این نوع جعبه برای خانه‌های کوچک با مبلمان مدرن بهتر از نوع کنسولی است. از انواع دیگر این جعبه‌ها می‌توان به جعبی چرمی نیز اشاره کرد. 

سرویس قاشق چنگال در ست‌هایی با تعداد متفاوت عرضه می‌شود و هرکس می‌تواند متناسب با تعداد مورد نیاز خود یکی از این ست‌ها را انتخاب کند. به طور معمول کمترین تعداد هر ست ۱۲ تا است و عددهای بعدی ۲۴.۳۰، ۹۲.۱۲۴، ۱۳۶.۱۴۸ هستند. در این بسته‌بندی‌ها قاشق یا چنگال‌هایی با عناوین غذا خوری، چای خوری، کیک خوری، دسرخوری و… استفاده شده است. 

قیمت سرویس قاشق چنگال

آشنایی با قیمت انواع سرویس قاشق چنگال می‌تواند به شما برای خرید محصول با قیمت مناسب کمک کند. مهمترین عامل تعیین کننده قیمت این محصول تعداد قاشق یا چنگال موجود در بسته‌بندی است. در صورتی که پول کمتری می‌خواهید خرج کنید از بسته‌هایی با تعداد ۱۲ پارچه خرید کنید. قیمت سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره نیز برای نوعروسانی که به دنبال تهیه جهیزیه برای خود هستند، مناسب است و تعداد قابل قبولی از وسایل آشپزخانه را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد. 

از نکات دیگری که روی قیمت این محصول تاثی گذار است، جنس و طرح دسته است. دسته‌هایی که استیل هستند، قابلیت شستشوی بهتری دارند و دسته‌های پلاستیکی یا چوبی نیز زیبایی خاص خود را دارند که متناسب با قیمت مورد نظرتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 


وجود وسایل اضافی مانند کفگیر و ملاقه نیز باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود. با توجه به اینکه سرویس قاشق چنگال یا به طور کامل وارداتی است یا مواد اولیه آن از خارج می‌آید، تحولات قیمت ارز نیز روی قیمت خرید آن موثر می‌باشد. 

البته باید به یاد داشته باشید که پرداخت قیمت بالاتر گرچه ممکن است در ابتدای کار برای شما سخت باشد، ولی می‌توانید مطمئن باشید که جنس بهتری را به دست می‌آورید. 


منبع: فروشگاه اینترنتی لیروفا

 

برچسب‌ها