معرفی محصولات خانه و آشپزخانه پارس خزر

معرفی محصولات خانه و آشپزخانه پارس خزر

برای اینکه بخواهید محصولی برای خانه یا آشپزخانه خود تهیه کنید چه میزان بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید؟ اگر بودجه شما زیاد نیست آیا حاضر هستید از کیفیت محصول چشم پوشی کنید؟ مسلما خیر. 

آیا حاضر هستید که به خاطر بودجه پایین، محصولی با ظاهری نازیبا و نامتناسب با منزل‌تان تهیه نمایید؟ 

خبر خوب این است که برندی وجود دارد که می‌تواند تمام خواسته‌ها و نیازهای شما را از یک کالا با قیمت مناسب برطرف می‌کند. 

برای محصولات خانه و آشپزخانه، برندهای ایرانی هم توانسته‌اند در بازار رقابتی محصولات حرفی برای گفتن داشته باشند. یکی از برندهای محبوب و با کیفیت ایرانی که با اینکه هزینه بسیار بالایی برای خرید ندارند و می‌توانید یک محصول خوب با قیمت مناسب را تهیه نمایید پارس خزر است. 

پارس خزر سال ۱۳۴۷ با مشارکت یک کارخانه ژاپنی، به اسم توشیبا در ایران راه‌اندازی شد و بعد از گذشت چند سال در تاریخ ۱۳۶۱، پارس خزر یک برند ایرانی بود که نام توشیبا را به پارس خزر تغییر داد. این تغییر نه تنها از کیفیت و کارایی محصولات کم نکرد، بلکه توانست بازار خود را با تمرکز روی کیفیت کالاهای خود حفظ نماید. 

برندهای ایرانی مانند پارس خزر در دنیای امروز توانسته‌اند در بین برندهای مختلف و پر رقابت جهانی از محصولات خانه و آشپزخانه جایگاه خوبی را ایجاد نمایند.

محصولات پارس خزر

شما هر وسیله‌ای که به خارجی آن فکر می‌کنید، پارس خزر آن را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب برای شما طراحی و تولید کرده است. 

شومینه و بخاری برقی، بخاری گازی و فن هیتر، انواع پنکه رومیزی، ایستاده و سقفی، تسویه هوا و  هواکش، آرام پز، زودپز، جاروبرقی، جارو شارژی و بخارشو، آبمیوه گیری، کتری برقی و چای ساز، مدل‌های مختلف اتو، چرخ گوشت، سشوار خرد کن و مخلوط کن، گوشت کوب برقی، سرخ کن، آسیاب کن و لباسشویی همگی محصولاتی با کیفیت از برند پارس خزر است. 


چرا برند پارس خزر طرفدار دارد؟ 


اینکه بتوانید یک محصول مرغوب و با کیفیت، با ظاهری شیک و زیبا با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید و خدمات پس از فروش خوبی هم در ایران داشته باشد می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. خانم‌هایی که با چرخ گوشت پارس خزر، چرخ خیاطی و غذاساز این برند کار کرده باشند می‌دانند این برند می‌تواند چه کیفیتی را به مشتریان خخود عرضه کند. 

کارایی بالای محصول، ظاهر شیک، کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب پارس خزر نسبت به نمونه‌های خارجی که کیفیت یکسانی با پارس خزر دارند، همگی جزء مزیت‌های رقابتی این برند می‌باشد.

خرید محصولات پارس خزر از لیروفا

لیروفا یک فروشگاه آنلاین محصولات خانه و آشپزخانه است و توانسته برای شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب ایجاد نماید تا برای خرید یک محصول بتوانید تمام برندهای ایرانی و خارجی را با هم مقایسه نمایید. کارایی آن و بازه قیمت آن‌را بررسی کنید و در نهایت محصول مورد نظرتان را خیال راحت خریداری نمایید. 

تمام محصولات پارس خزر در لیروفا موجود است و می‌توانید آن‌را به‌صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌را به‌راحتی درب خانه خود تحویل بگیرید.