akh

معرفی محصول خانه و آشپزخانه اخوان

امکان ندارد که ایرانی باشید و در تلویزیون تبلیغات سینک ظرفشویی اخوان را ندیده باشید! این برند ایرانی که در سال‌های اولیه به‌عنوان تولید کننده سینک ظرفشویی آشپزخانه معروف شده بود، حالا کسب وکار خود را گسترش داده و محصولات مختلف خانه و آشپزخانه را تولید می‌کند. 

یکی از محصولات نسبتا جدید این برند، هود آشپزخانه است که اخوان این وسیله را در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه کرده است. برای مثال می‌توان به هود مخفی اشاره کرد که فضای بسیار کمی در آشپزخانه اشغال می‌کند، به‌طوریکه محدوده سایز این نوع هودها به بیشتر از ۸۵ سانتی‌متر نمی‌رسد. اما با وجود کوچک بودن، این هودها مکش هودهای معمولی را دارند و دور موتور بعضی از آن‌ها تا ۳ درجه قابل تنظیم است. 

برخلاف هود مخفی آشپزخانه، اخوان هودهای شومینه‌ای هم تولید کرده است که به‌طور مستقیم از سقف نصب می‌شوند و نمای ظاهری بسیار جذابی ایجاد می‌کنند. از ویژگی‌های مهم این هودها می‌توان به صدای کم و مکش قوی آن‌ها اشاره کرد. 

هودهای معمولی این برند هم در بازار موجود هستند که برخلاف ظاهر کلاسیک‌شان، قابلیت‌های مدرن دارند مانند قابلیت کنترل از راه دور، حسگر دود، صفحه نمایش لمسی و…. 

یکی دیگر از محصولات شرکت اخوان، اجاق گازهای صفحه‌ای این برند است. این گازها در مدل‌های سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و در جنس‌های شیشه و استیل طراحی شده‌اند.

در کنار گازهای صفحه‌ای اخوان، می‌توانید فر توکار این برند را هم تهیه کنید که وسایل آشپزخانه‌تان کامل شود. توجه داشته باشید که نصب این فرها به‌علت نوع طراحی آن‌ها فقط در داخل باکس کابینت امکان‌پذیر است پس هنگام خرید آن مطمئن باشید که در آشپزخانه فضای کافی برای آن دارید. 

 این فرها با سه نوع مصرف انرژی گازی، برقی و گازی-برقی تولید شده‌اند و فندک اتوماتیک دارند. همچنین می‌توانید برای گریل کردن یا سوخاری کردن مرغ از این وسیله استفاده کنید. 

اما اگر فضای کافی در آشپزخانه خود ندارید و می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید می‌توانید گاز مبله اخوان را تهیه کنید که گاز و فر را با هم دارد. گاز مبله یا همان گاز فردار اخوان با توجه به نوع امکانات یا قطعات گاز، قیمت‌های متفاوتی دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

سینک‌های ظرفشویی اخوان، که علت اصلی شهرت این برند هستند، همچنان به بازار عرضه می‌شوند. این سینک‌ها در مدل‌های تک لگنه یا دو لگنه، روکار یا توکار، باکسی و فانتزی طراحی شده‌اند. تمام این سینک‌ها از جنس استیل بوده و از نظر اندازه، طرح و عمق لگن متفاوت هستند.

در نظر داشته باشید تمام محصولات اخوان با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. طول مدت گارانتی محصولات با توجه به محصول مورد نظر شما از یک تا ۱۰ سال متغیر است. 

به‌طور کلی، کیفیت کار این برند و رضایت مشتریانش باعث شده که اخوان بزرگترین برند ایرانی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه شناخته شود. این برند همچنین استاندارد ایران و اروپا را دارد و عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده هود در خاورمیانه را نصیب خود کرده است.

منبع: لیروفا