چرا لوازم خانگی استیل بخریم؟

چرا لوازم خانگی استیل بخریم؟

این روزها تبلیغات زیادی برای لوازم خانگی استیل انجام می‌شود. بسیار از کارخانجات و برندها سعی می‌کنند با این جنس محصولات خودشان را تولید کنند. خریداران این نوع لوازم خانگی فکر می‌کنند که با خرید لوازم خانگی استیل مشکی آشپزخانه قشنگ‌تر و جذاب‌تری خواهند داشت. یخچال، اجاق گاز، ماشین‌ لباس‌شویی و خشک‌کن استیل هر نوع دکوراسیونی را تکمیل می‌کنند.

لوازم خانگی استیل ظاهر جذابی دارند و زیبا و ظریف هستند. بیایید جنس این لوازم خانگی را کمی دقیق‌تر بررسی کنیم. لوازم خانگی استیل از ترکیب آهن، کروم، سیلیکون، نیکل و کربن درست شدند. محافظ پلیمری که روی این ترکیب وجود دارد، ظاهر آن را براق و باشکوه می‌کند. اگر برای خرید یخچال و فریزر، مایکروفر، اجاق گاز و لباس‌شویی استیل مردد هستید، در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که خریدتان را بدون نگرانی انجام دهید.

روی جنس استیل اثر انگشت باقی نمی‌ماند

جنس فولاد ضدزنگ مشکی به راحتی تمیز می‌شود و از نظر زیبایی منحصر‌به‌فرد است. برخی از کارخانه‌ها محصولات‌شان را طوری طراحی کردند که در مقابل اثر انگشت و خراش مقاوم باشد. لوازم خانگی بوش یکی از این شرکت‌ها است. طراحی لوازم خانگی بوش کاملا متفاوت از بقیه‌ی برندها است و زیبایی خاصی دارد.

لوازم خانگی بوش برای براق و تمیز بودن نیاز به کار خاصی ندارد. طراحی براق و ظریف همراه با عملکرد قدرتمند، چیزی است که دکور آشپزخانه‌ی شما را کامل می‌کند. شرکت لوازم خانگی بوش، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و  مایکروفر را از جنس استیل ضدزنگ تولید کرده است. اثر انگشت روی لوازم خانگی بوش نمی‌ماند و در مقابل خراش هم مقاوم است.

لوازم خانگی استیل از نظر انرژی به‌صرفه هستند



یخچال فریزر بوش نه تنها زیبا هستند، بلکه انرژی کمتری هم مصرف می‌کنند. این یخچال فریزرها دمای داخل یخچال را کنترل می‌کنند و از یخ‌زدایی غذاهای یخ‌زده جلوگیری می‌کند. به علاوه اگر در یخچال باز باشد، دمای یخچال کنترل می‌شود و از فاسدشدن‌شان جلوگیری می‌شود. یخچال فریزر بوش سیستم روشنایی LED خاصی دارد و روشنایی داخلی منحصربه‌فردی را در یخچال ایجاد می‌کند. سیستم FarmFresh یخچال هم از 4 فناوری برای تازه‌تر نگه‌داشتن غذاها استفاده می‌کند.

اجاق گاز و فر استیل ظاهر زیبا و فناوری جدیدی دارند

اجاق گاز استیل بوش یک در 30 اینچی استیل دارد که ضدزنگ است. این اجاق گاز 5 شعله است و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. نگهداری و تمیزکردن از این نوع اجاق گازها بسیار راحت است. اجاق گازهای استیل بوش انواع مختلفی دارند و نوع 4 شعله و 5 شعله آن هم در بازار موجود است. بوش 2 نوع اجاق گاز استیل دارد: استیل مات و استیل براق. استیل براق ممکن است بعد از مدتی زیبایی خودش را از دست بدهد.

با وسایل آشپزخانه‌ی بوش آشپزی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر است. تمیز کردن اجاق‌ و فر استیل راحت‌تر انجام می‌شود. فر استیل بوش خودش زمان پخت را تنظیم می‌کند و سیستم تمیزکننده‌ی خودکار دارد. بنابراین دیگر نیازی نیست زمان زیادی را برای تمیزکردن فر اختصاص دهید. اجاق گاز بوش هم قابلیت تنظیم دما را دارد و هنگام آشپزی همه چیز را کنترل می‌کند.

با لوازم خانگی استیل لوکس باشید

از آنجایی که لوازم خانگی استیل، جزو لوازم خانگی لوکس و گران‌قیمت قرار می‌گیرد. خیلی از کارخانه‌های داخلی و خارجی سعی می‌کنند محصولات‌شان را از جن استیل ضدزنگ مشکی تولید کنند. ماشین لباس‌شویی استیل و خشک‌کن‌های استیل این روزها طرفدار زیادی دارند، به همین دلیل برندهای زیادی محصولات استیل‌شان را بیشتر کردند.

از جمله این برندها سامسونگ است که همیشه در بازار لوازم خانگی سعی می‌کند نوآور باشد. لباس‌شویی و خشک‌کن استیل سامسونگ زیبا و ظریف است و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. زیبایی ظاهری و قدرت، فضای داخلی با دوام و ضدزنگ بودن از ویژگی‌های لباس‌شویی و خشک‌کن سامسونگ است. سامسونگ در محصولات جدیدش فناوری سوپراسپید را اضافه کرده است و لباس‌ها را به جای یک ساعت در 36 دقیقه می‌شوید.