خرید آبمیوه گیری آشپزخانه با بهترین کیفیت | لیروفا

خرید آبمیوه گیری آشپزخانه با بهترین کیفیت | لیروفا

خرید آب میوه گیری امروزه برای هر آشپزخانه در زمره یکی از نیازهای مهم قرار دارد. درگذشته که مردم به ابزاری همچون آب میوه گیری دسترسی نداشتند مجبور بودند از آب میوه های صنعتی استفاده کنند. اما امروزه که پی به بی کیفیتی و حتی مضر بودن آب میوه های صنعتی برده اند در صدد هستند که با خرید آب میوه گیری و در دسترس داشتن آن هر زمان که اراده کنند بهترین و طبیعی ترین آب میوه را برای خود و مخصوصا فرزندان خود گرفته و میل کنند.

دلیل اهمیت وجود آب میوه گیری در آشپزخانه های منازل

خرید آب میوه گیری و داشتن آن در منزل امروزه یک امر کاملا ضروری تلقی می گردد. زیرا بدون داشتن دستگاه آبمیوه گیری در منزل دیگر هرگز امکان دسترسی به آب میوه های تازه و بکر در منزل امکانپذیر نبوده و در مواقع نیاز و یا هوس آب میوه به ناچار باید تن به مصرف آب میوه های صنعتی موجود در بازار داد که به دلیل داشتن شکر و قند غیر طبیعی بالا و همچنین مواد نگهدارنده نه تنها میل آن ارزش تغذیه ای چندان قابل توجه ای ندارد، بلکه مضر و آسیب رسان به سلامت بدن نیز می باشند. البته از نظر اقتصادی نیز گرفتن آب میوه در منزل بواسطه آب میوه گیری بسیار مقرون به صرفه تر از آب میوه های صنعتی است.

بنابراین خرید آب میوه گیری و داشتن آن در منزل یکی از مهمترین گزینه های موثر بر سلامت افراد خانواده و حفظ زیبایی ظاهر و باطنی بدن انسان می گردد.

البته خرید آب میوه گیری و داشتن آن در منزل علاوه بر تاثیر بر سلامت خانواده در میهمانی ها نیز دست صاحب خانه را جهت پذیرایی باز تر گذشته و مخصوصا در فصول گرم سال به جای چایی با یک لیوان آبمیوه خنگ و تازه از میهمانان خود پذیرای کرد.

همچنین بخوانید : خرید اقساطی لوازم آشپزخانه

چند نکته مهم مورد توجه جهت خرید آب میوه گیری

خرید آب میوه گیری همانند هر خرید دیگر باید مطابق با یک سری اصول و معیارها صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت انتظاراتی را که ما از یک آبمیوه گیری خوب داریم پس از خرید آب میوه گیری برایمان محقق نخواهد شد.

بطور کلی مهمترین موارد تاثیر گذار بر  کیفیت خرید آب میوه گیری به شرح زیر می باشد.

۱- توان مصرفی آبمیوه:

یکی از مهمترین و نکات قابل توجه در حین خرید آب میوه گیری توجه به توان مصرفی آن می باشد. حتی این امر تا حد بسیار بالایی تعیین کننده قیمت نیز خواهد بود.

شماره درج شده در لیست مشخصات آبمیوه گیری به عنوان عدد توان آبمیوه گیری قدرت و سرعت العمل دستگاه را در حین کار مشخص می کند. بالاترین حد نصاب توان که واحد شمارشی آن وات می باشد ۱۵۰۰ وات است. در واقع خرید آب میوه گیری با ۱۵۰۰ وات به ما کمک می کند از یک دستگاه فوق العاده قوی بهره مند شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدار زیادی آبمیوه بگیریم.

البته ناگفته نماند که هر چقدر توان مصرفی دستگاه آب میوه گیری بالا باشد به طبع آن برق مصرفی نیز افزایش می یابد به همین دلیل با توجه به قطعی های پی در پی و کمبود برق در کشور در ساعات مصرفی پایین از دستگاه های آب میوه گیری استفاده شود.

۲- میزان بازده آب میوه گیری:

خرید آب میوه گیری با  بازده بالا سبب پیشگیری از هدر رفت میوه های ما می شود. بنابراین یکی دیگر از مهمترین نکات برای خرید آب میوه گیری بازده مناسب آن بوده که باید آن را با توجه به برند و توان ظرفیتی دستگاه انتخاب کرد.

۳- دهانه آب میوه گیری:

معمولا هنگام خرید آب میوه گیری باید دقت شود گزینه های را انتخاب کرد که دارای دهانه های بزرگتری هستند. زیرا آب میوه گیری هایی که دهانه کوچکی دارند،  کار یا دستگاه را سخت تر و زمان برتر کرده و ما مجبور هستیم قبل از اقدام به آب میوه گیری ابتدا کلی وقت صرف خرد کردن میوه ها کنیم. به این ترتیب خرید آب میوه گیری با دهانه بزرگتر سبب سرعت و راحتی فرایند آب میوه گیری می شود.

۴- جنس بدنه:

معمولا مهمترین متریال بکار رفته برای تولید و ساخت دستگاه های آب میوه گیری استیل و پلاستیکی می باشد. بنابراین باید موقع خرید آب میوه گیری دقت شود دستگاه هی را انتخاب کرد که از متریال با کیفیت و درجه یک تولید شده باشد تا از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

۵- جنس تیغه دستگاه آب میوه گیری:

جنس تیغه آب میوه گیری یکی از قسمت های بسیار مهم آن است که معمولا بر اساس مدل و سطح کیفیت و قیمت دستگاه متفاوت می باشد. ممکن هست جنس تیغه آب میوه گیری پلاستیکی و فولادی باشد که قاعدتا آب میوه گیری فلزی دارای مقاومت و طول عمر بیشتری از تیغه پلاستیکی می باشد.  البته نا گفته نماد که تیغه فلزی نیز خالی از عیب نبوده و در صورت سهل انکاری در شستشوی به موقع و خشک کردن آن دچار زنگ زده گی و پوسیده گی می گردد که تیغه پلاستیکی فاقد این معضل می باشد.

 انتخاب و خرید آب میوه گیری با جنس تیغه پلاستیکی یا فلزی یک امر سلیقه ای نیز بوده که افراد هنگام خرید می توانند به آن توجه کنند.

همچنین بخوانید : خرید لوازم خانگی آلمانی 

۶- سر و صدای آب میوه گیری:

سر و صدای آب میوه گیری فاکتوری است که با آرامش و اعصاب اعضای خانواده در ارتباط هست. به هر حال هیچ انسانی از سر و صداهای آزار دهنده حس خوشایندی ندارد. چه بسا بسیاری از خانواده ها به دلیل سر و صدا زیاد دستگاه آب میوه گیری خود قید آب میوه طبیعی را زده و به مصرف آب میوه های صنعتی روی می آورند.

به همین دلیل لازم هست که هنگام  خرید آب میوه گیری به این نکته نیز دقت داشته و پس از تست صدای دستگاه آن را خریداری کرد. البته باید در کنار صدای کم دستگاه فاقد لرزش نیز باشد.

۷- مخزن تفاله دستگاه آب میوه گیری:

هنگام خرید آب میوه گیری باید توجه داشت که دستگاهی را انتخاب کرد که دارای مخزن تفاله بزرگی باشد. زیرا در غیر این صورت، به دلیل نیاز زود به زود به تخلیه مخزن کار با آن وقت گیر و اعصاب خورد کن خواهد بود.

البته آب میوه گیری های مدرن امروزی به نحوی طراحی شده اند که مخزن تفاله گیر آن ها حتی در حین کار با دستگاه قابلیت جدا شدن و خالی شدن را دارند و این کار سبب سهولت در کار می شود.

بهترین مرکز خرید آب میوه گیر درجه یک

حال که کم و بیش با مهمترین نکات مورد توجه هنگام خرید آب میوه گیری آشنا شدیم به سراغ انتخاب یک مرکز خرید ایده ال برای خرید آب میوه گیری با کیفیت و درجه یک با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می رویم.

از دید ما بهترین مرکز خرید دستگاه آب میوه گیری مرکزی هست که به ما کمک کند علاوه بر پرداخت هزینه کمتر در قبال خرید محصول درجه یک با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به ما کمک کند که خرید آب میوه گیری را با راحتی بیشتر انجام دهیم.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها