انواع شمع برای دکوراسیون

انواع شمع برای دکوراسیون

استفاده از انواع شمع برای دکوراسیون می‌تواند ایده‌ای جذاب و خلاقانه برای زیبا جلوه دادن فضای داخلی ساختمان باشد. روشن کردن یک شمع در تاریکی شب بسیار لذت بخش و زیبا است و می‌تواند حس آرامش و عشق را در وجود انسان القا کند. افرادی که به دنبال گرفتن آرامش و سکون هستند در کنار تخت، شومینه یا حتی میز غذا شمع می‌گذارند تا لحظاتی مملو از انرژی مثبت برای خود رقم بزنند.
فارغ از این حس مثبت، استفاده از شمع می‌تواند زیبایی خارق العاده و چشم نوازی را به ارمغان بیاورد، به همین دلیل بسیاری از افراد آن را به عنوان وسیله‌ای برای طراحی داخلی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌دهند. با این مقدمه چینی که درباره شمع داشتیم پست امروز خود را به انواع شمع اختصاص می‌دهیم، پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این پست ما را همراهی بفرمایید.

نقش شمع در دکوراسیون خانه

شمع سالیان سال است که به عنوان وسیله‌ای برای روشن کردن فضا به کار گرفته می‌شود. نور این ابزار، سمبلی از آرامش، سکون و عشق است. از ویژگی‌های جذاب شمع، نور پردازی خارق العاده‌ای است که می‌تواند محیط را به خصوص در شب به وجد بیاورد. از این‌رو امروزه بیشتر از آنکه به عنوان وسیله‌ای برای روشن کردن فضا باشد، برای ایجاد دکوراسیونی خاص، خلاقانه، فانتزی و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به نحوی که به یکی از لوازم اصلی تزیین خانه تبدیل شده است. استفاده از شمع تنها به مکانی خاص محدود نمی‌شود بلکه با این ابزار می‌توان زیبایی را به گوشه گوشه خانه تزریق کرد. از شمع می‌توان برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام، جلوی درب ورودی و ... به منظور خلق دکوراسیونی شیک و زیبا استفاده کرد.

شمع در اتاق نشیمن

شمع برای اتاق نشیمن می‌تواند دکوراسیون و جلوه‌ای زیبا خلق کند. این قسمت از خانه بسیار در دید مهمانان قرار دارد از این‌رو زیبایی آن نیز برای میزبان مهم تلقی می‌شود. در کنار استفاده از مبلمان زیبا، پرده‌های شیک، تابلوهای گران قیمت و سایر ابزار آلات دکوری می‌توان با قرار دادن شمع‌های مخصوص، دکوراسیونی خارق العاده و فضایی رمانیک برای نشیمن ایجاد کرد تا در هنگام برپایی یک ضیافت به خوبی به چشم آید.



شمع در اتاق خواب


اتاق خواب مکانی برای استراحت و خوابیدن و به در کردن خستگی یک روز کاری است. شمع که نمادی از آرامش است می‌تواند فضایی سراسر سکون و امنیت به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید به هنگام خواب آرامشی وصف ناشدنی را تجربه کنید از قرار دان شمع در اتاق خوابتان غافل نشوید. برای این امر می‌توانید از جا شمعی‌های چوبی، فلزی، شیشه‌ای و ... استفاده کنید و آن را مزین به شمع عطری با رایحه اسطوخودوس و یا رز کنید. این ترفند برای آن دسته از افرادی که دچار بی‌خوابی هستند انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.



شمع در سرویس بهداشتی و حمام

می‌توانید کنار وان حمام و یا سینک روشویی چند شمع استوانه‌ای قرار دهید تا فضایی لاکچری برایتان خلق شود. رنگ شمع‌ها را با توجه فضای دکور ست کنید. استفاده از شمع‌های عطری با رایحه مرکبات و هلو که حس تازگی و طراوت را القا می‌کنند برای حمام بسیار مناسب است و یا برای سرویس بهداشتی، شمع‌هایی با رایحه رز و دارچین می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد.


انواع شمع مورد استفاده در خانه

شمع‌های خانگی از نظر نوع مصزف به دو دسته تزیینی و کاربردی تقسیم می‌شوند.

شمع تزیینی: از پر مصرف‌ترین شمع‌های موجود در بازار است و همان طور که از نام آن بر می‌آید برای تزیین و ایجاد جلوه‌ای زیبا در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شمع‌ها به قدری زیبا و چشم نواز هستند که افراد ترجیح می‌دهند آن‌ها را روشن نکنند.

شمع کاربردی: این شمع‌ها برای روشن کردن هستند و برخلاف شمع‌های تزیینی نقشی در دکوراسیون خانه ندارند. این شمع‌ها در مقایسه با شمع‌های تزیینی بسیار ارزان قیمت و به صرفه‌تر هستند.
\


خرید انواع شمع تزیینی از لیروفا

اگر می‌خواهید فضایی سرشار از آرامش و امنیت را به منزل‌تان هدیه کنید از وجود شمع‌های دکوراسیونی غافل نشوید. این شمع‌ها می‌توانند با خلق فضایی شیک و رمانتیک، حس آرامش را در وجودتان القا کنند. برای تهیه آن کافی است که سری به فروشگاه آنلاین لیروفا بزنید. این سایت اینترنتی شرایطی را فراهم آورده تا شما به راحتی بتوانید انواع شمع دکوراسیون خود را خریداری و آن را با تحویل اکسپرس در کوتاه‌ترین زمان درب منزل دریافت کنید..