معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه کنوود

معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه کنوود

امروزه کمتر کسی دیده می‌شود که اسم برند کنوود به گوشش نخورده باشد. این برند بیشتر از ۷۰ سال است که در زمینه فروش لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد و اعتبار خوبی در این زمینه کسب کرده است. 

بخش بزرگی از محصولات این شرکت به وسایل آماده‌سازی غذا در آشپزخانه مربوط می‌شود. مانند غذاساز، دستگاه مخلوط‌کن، همزن و… که تمام این وسایل به شما کمک می‌کنند که فرایند غذا درست کردن‌تان راحت‌تر و سریع‌تر پیش برود. 

 برند کنوود تنها به تولید یک مدل از هر دستگاه قانع نمی‌شود برای همین است که محصولاتش تنوع زیادی دارند. برای مثال غذاسازهای این برند در مدل‌های مختلف به‌صورت چند کاره یا تک کاره و دارای خرد کن در قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد. 

 همچنین این شرکت دستگاه مخلوط‌کن برقی و مولینکس هم تولید می‌کند. این دستگاه‌ها با ظرفیت‌های متفاوت تولید شده‌اند و شما می‌توانید هنگام استفاده از آن‌ها میزان سرعت‌شان را تنظیم کنید. 

درست مانند مخلوط‌کن‌های کنوود، همزن‌های برقی این شرکت هم قابلیت تنظیم سرعت را دارند. این دستگاه‌ها در دو نوع همزن برقی و همزن برقی کاسه‌دار طراحی شده‌اند. 

از دیگر محصولات برند کنوود می‌توان به چرخ گوشت‌های این شرکت اشاره کرد. این چرخ گوشت‌های برقی، چندکاره هستند به‌طوری که علاوه بر سیستم چرخش معکوس، سیستم سوسیس ساز صنعتی هم دارند.

بنابراین، شما با خرید چرخ گوشت کنوود با یک تیر چند نشان می‌زنید چون با تهیه این دستگاه، شما می‌توانید علاوه بر چرخ کردن گوشت، با استفاده از مواد اولیه مورد علاقه‌تان سوسیس‌های خانگی درست کنید. 

اگر شما به آمیوه‌های طبیعی علاقه دارید، پس دستگاه آب مرکبات‌گیری یا آبمیوه‌گیری کنوود را از دست ندهید. دستگاه آب مرکبات گیری کنوود بیشتر برای آب پرتقال گیری استفاده می‌شود، اما شما می‌توانید با تهیه دستگاه آبمیوه‌گیری برقی این شرکت، به‌صورت حرفه‌ای آبمیوه‌های مختلف مانند آب هویج تهیه کنید و لذت ببرید. 

این مورد را هم در نظر داشته باشید که دستگاه‌های آبمیوه‌گیری برقی کنوود، مانند هر محصول دیگری که از این شرکت تولید می‌شوند، مدل‌های مختلفی دارد. برای مثال توان این دستگاه‌ها با هم متفاوت هستند که شما با درنظر گرفتن نیاز خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین این دستگاه‌ها یک مخزن برای جداسازی تفاله از آبمیوه دارند که کار را برای شما راحت می‌کند. 

محصول دیگر این شرکت، توستر نان کنوود است که داشتن آن در آشپزخانه ضروری نیست، اما نعمت بزرگی به‌حساب می‌آید! این توسترها دارای سیستم برشته کردن و یخ‌زدایی نان هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌راحتی در هر ساعت از روز نان گرم سر سفره خود داشته باشید.

وسیله دیگری که آشپزی را تا حد زیادی برای شما آسان می‌کند، دستگاه ساندویچ ساز است. با داشتن دستگاه ساندویچ‌ساز کنوود، شما می‌توانید به‌راحتی در زمان بسیار کم یک شام خوشمره و متنوع داشته باشید. 

 اصلا نیاز نیست که بعد از غذا نگران تمیز کردن این دستگاه باشید، چون سطح داخلی آن از تابه نچسب درست شده است که فرایند شستشو را تا حد زیادی آسان می‌کند. 

تا اینجا درمورد لوازم آشپزخانه کنوود نوشتیم اما باید بدانید که گرچه لوازم آشپزخانه این برند بسیار متنوع هستند اما کنوود لوازم خانه هم تولید می‌کند. 

برای مثال می‌توان به جاروشارژی کنوود اشاره کرد. این جاروشارژی به‌صورت بیسیم کار می‌کند و کاربرد زیادی برای نظافت روزانه دارد. 

همچنین، شما می‌توانید برای نظافت خانه از بخارشوی کنوود استفاده کنید. خرید این دستگاه برای تمام افراد خانه‌دار پیشنهاد می‌شود چون برای سطوح مختلف کاربرد دارد و هرگونه آلودگی یا چربی را به‌راحتی از بین می‌برد. 

 شما می‌توانید تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله را به‌راحتی از فروشگاه اینترنتی لیروفا سفارش دهید و بعد از مدتی آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.