معرفی محصولات خانه و آشپزخانه دیپوینت

معرفی محصولات خانه و آشپزخانه دیپوینت

بازار لوازم خانه و آشپزخانه، بازاری است که می‌توان به وضوح جنگ برندهای مختلف جهانی با تبلیغات بسیار حیرت‌آورشان را احساس کرد. وجود برندهای مختلف در مورد یک کالا می‌تواند حس خوبی به شما  دهد از این جهت که قدرت انتخاب شما گسترده می‌شود و می‌توانید هر کالایی را از هر برندی که بخواهید خریداری کنید. اما این تعدد و زیاد بودن برندها، انتخاب را برای شما سخت می‌کند و تحقیقات نشان می‌دهد که وجود گزینه‌های زیاد برای انتخاب می‌تواند شما به اشتباه بیندازد. 

دیپوینت یک برند محبوب ایرانی است که فعالیت خود را در زمینه یخچال فریزر به صورت تخصصی نگه داشته است. 

اگر برای قصد خرید یخچال فریزر، در بازار لوازم خانگی قدم بزنید با برندهای مختلف سامسونگ، دوو، بوش و برندهای مطرح دیگر مواجه خواهید شد. شاید در نگاه اول، برند دیپونت برای شما هم یک برند خارجی به نظر برسد که وارد ایران شده است اما این دیپوینت با افتخار یک برند ایرانی با محصولات یخچال فریزر بسیار باکیفیت و عالی است. 

دیپوینت یک برند ایرانی قدیمی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و با وجود استقبال مردم و تمایل به خرید محصولات دیپوینت، این برند تصمیم به گسترش فعالیت خود و تغییراتی در طراحی ظاهری یخچال‌های خود گرفت. تقریبا از سال ۱۳۸۸ شما طراحی مدرن و بسیار شیک را در یخچال فریزهای دیپیونت مشاهده می‌کنید.

مشخصات یخچال فریزر دیپوینت

این برند، یخچال‌های مختلفی مطابق با نیاز خانواده‌ها طراحی نموده است. کافی است هنگام خرید، ابتدا نیاز خود را از خرید یخچال فریزر مشخص نمایید و سپس محصولات باکیفیت و قیمت مناسب دیپوینت را بررسی کنید. 

یکی از بهترین و البته کارآمدترین یخچال فریزرهای دیپیونت، مدل T۷ آن است. ویژگی منحصربه فرد این محصول، گنجایش بسیار بالایی است که آن‌را برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب کرده است. 

طراحی این یخچال به این صورت است که در بالا فریزر و در پایین یخچال قرار گرفته است. روی درب یخچال آبسرد کن وجود دارد تا تعداد باز بسته شدن درب برای نوشیدن آب کاهش دهد. روی درب یخچال یک صفحه نمایش وجود دارد که بتوانید به راحتی تنظیمات محصول را انجام دهید. 

 با اینکه این یخچال فریزر بزرگ است اما مصرف انرژی آن، در رده A قرار دارد. پس نگران قبض برق و مصرف زیاد آن نباشید، چرا که دیپوینت به نیاز شما خانواده ایرانی به درستی اندیشیده است. 

رنگ‌های یخچال فریزر دیپیونت مانند تمام برندهای مطرح دیگر، سفید و نقره‌ای دارد تا با دکوراسیون و طراحی آشپزخانه شما هم‌خوانی داشته باشد.

خرید یخچال فریزر دیپونت از لیروفا

با اینکه تنها محصول این برند، یخچال فریزر است و احتمالا بسیاری از فروشگاه‌ها آن‌را موجود ندارد، اما خوشبختانه شما می‌توانید هر محصولی را از هر برندی که مدنظرتان است از لیروفا تهیه نمایید. 

لیروفا یک فروشگاه لوازم خانگی بزرگ است که تمام برندهای مختلف را موجود دارد. کافی است محصول خود را از برند محبوبتان را انتخاب نمایید، ویژگی محصولتان را با دیگر محصولات مقایسه و در صورت جلب رضایت شما، اقدام به ثبت سفارش کنید. محصول خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. خرید اینترنتی محصولات خانگی و تحویل آسان آن درب منزل، قابلیتی است که لیروفا برای شما دوست عزیز فراهم نموده است.