خرید جهیزیه اقساطی

خرید جهیزیه اقساطی

خرید جهیزیه اقساطی - برای خرید جهیزیه اقساطی نیاز است که به نکاتی توجه کرد. خرید جهیزیه یکی از قسمت های مهم و پر خرج عروسی می باشد. بایستی توجه کرد که نیاز نیست همه چیز را خرید کرد.

بلکه چیزهایی که نیاز است لزوما نیاز به خریداری است تا دچار خرج اضافه هم نشوید. خرید جهیزیه بستگی به میزان بودجه شما دارد که چه مقدار پس انداز کرده آید نه اینکه باید تمامی وسایل های جهاز را خریداری کنید. در هنگام خرید نقدی جهیزیه یا خرید جهیزیه اقساطی نیاز است که به نکات مهمی توجه کنید.

نکات لازم جهت خرید جهیزیه

حذف کردن وسایل غیر ضروری

اگر بودجه کمی دارید یا می خواهید زندگی خود را در یک خانه کوچک شروع کنید بهتر است از خرید وسایل اضافی خودداری کنید تا هم در هزینه خود صرفه جویی نمایید و هم فضای خانه تان اشغال نشود. بهترین راه برای انتخاب وسایل ضروری زندگی این است که لیستی تهیه کنید از وسایل های ضروری که نیاز است بروید بازار و خرید کنید. قبل از اقدام به خرید رنگ مورد دلخواهتان هم انتخاب کنید تا به راحتی آن را در بازار بیابید و خرید کنید و دچار سردرگمی نشوید

مشورت کردن و پرس و جو قبل از خرید جهیزیه- بهتر است قبل از خرید جهیزیه ابتدا در مورد مارک ها و برندهای مختلف لوازم خانگی خوب تحقیق کنید و سپس اقدام به خرید کنید. می توانید از اقوام، دوستان و آشنایان خود در این مورد پرس و جو کنید.




هنگام خرید جهیزیه از چه وسایل های شروع کنیم؟

اگر می خواهید به صورت نقد و یکجا خریداری کنید می توانید از وسایل های بزرگ مثل یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی شروع کنید و سپس چیزهای کوچک تر.

و در آخر هم اقدام به خرید مبلمان و فرش نمایید.زیذا این وسایل ها جای بیشتری اشغال می کنند.

ابتدا همه وسایل ها را خریداری نمایید و سپس اقدام به خرید مبلمان نمایید.اگر هم توانخرید نقدی ندارید می توانید از طریق خرید جهیزیه اقساطی اقدام به خرید وسایل های خود کنید و ماهانه با توجه به بودجه خود و خانواده مبلغی را بپردازید و اینگونه هر اقلامی که دوست دارید می توانید خریداری نمایید.


هنگام خرید جهیزیه چه مارکی را خریداری کرد؟

امروزه متاسفانه اکثر خانواده ها به دنبال مارک های خارجی هستند و سعی می کنند محصولات خارجی خرید کنند و قیمت آنها هم نسبت به محصولات ایرانی بالا است. در حالی که محصولات ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب وجود دارد که می تواند سالیان زیادی عمر کند و هم در هزینه شما صرفه جویی می شود.به عنوان مثال ایران دارای انواع فرش های باکیفیتی هست که دارای قیمت مناسبی هم هستند؛ مبلمان و انواع مختلف محصولات دیگر که شما می توانید آنها را در جهیزیه خود قرار بدهید و سالیان زیادی استفاده کنید.

وسایل های غیرضروری هنگام خرید جهیزیه

هنگام خرید جهیزیه باید مواردی که ضروری هستند خریداری کرد.هنگام خرید مبلمان به رنگ مورد علاقه و سبک مبلمان و رنگ کفپوش ها دقت کنید.مثلا فرش مدرن در کنار مبلمان استیل مناسب نیست با فرش ابریشمی دستباف کنار مبلمان فانتزی مناسب نیست.بنابراین هنگام خرید دقت کنید.

هنگام خرید سرویس خواب دقت کنید که چه طرح و رنگی مدنظر شما است زیرا اتاق خواب مهمترین بخش از خانه می باشد.اکر اتاق خواب تان کوچک است بهتر است فقط وسایل ضروری مثل تخت خواب و میز آرایشی خرید کنید و وسایل غیرضروری خرید نکنید

اگر بودجه کمی دارید وسایل تزیینی را از خرید جهیزیه خود حذف کنید.

بنابراین بهتر است هنگام خرید جهیزیه نقدی یا خرید جهیزیه اقساطی به موارد لازم دقت نمایید تا چیزهایی که می خرید با سلیقه خود و برای نیازهای خود باشد.زیرا شما هستید که می خواهید از این اقلام در زندگی خود استفاده کنید و لذت ببرید
برچسب‌ها