انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار- امروزه انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید.

امروزه بیشتر کسانی که اقدام به خرید جهیزیه می کنند می دانند که خرید جهیزیه چقدر سخت است. یکی از سخت ترین قسمت های خرید جهیزیه خرید لوازم آشپزخانه می باشد. اولین مواردی که برای خرید لوازم آشپزخانه مدنظر قرار می گیرد وسایل های بزرگ است اما نباید از لوازم های جانبی آشپزخانه ها مانند پاسماوری ها که علاوه بر زیبایی چشم گیرشان، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند چشم پوشی کرد.

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار وجود دارد که دارای طرح ها، شکل ها و اندازه های مختلفی می باشند. شما می توانید با توجه به سلیقه و فضای آشپزخانه خود، اقدام به خرید پاسماوری به صورت خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم آشپزخانه نمایید.

 

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار وجود دارد که زمانی که برای خرید پاسماوری به بازار می روید تمامی آنها به خاطر طرح ها، رنگ ها و اشکال مختلفی که دارد چشم شما را می گیرد و در انتخاب آنها سردرگم می شوید. در ادامه انواع مدل پاسماوری را ذکر می کنیم تا در زمان خرید پاسماوری به صورت خری نقدی یا خرید اقساطی لوازم آشپزخانه راحت تر تصمیم بگیرید.

سرویس پاسماوری چوبی شیک

چند سالی است که ظروف چوبی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. ظروف چوبی جزء بهداشتی ترین ظروف به شمار می رود و با وجود مزیت هایی مانند داشتن آنتی باکتریال و ضد میکروب بودن موجب شده است که افراد بیشتر به سمت خرید ظروف چوبی بروند.

اکثر مدل پاسماوری های جدید چوبی دارای لفاف داخلی پلاستیکی هستند که مانع رسیدن مواد خوراکی و رطوبت به خود چوب می گردد. بنابراین خیالتان بابت این ظروف راحت باشد.


پاسماوری سرامیکی

اگر در بازار به دنبال ظروف فانتزی شکل یا ظروفی با رنگ ها و طرح های جذاب و زیبا هستید می توانید به دنبال خرید ظروف سرامیکی باشید. جنس ظروف سرامیک به گونه ای است که می توان طرحها و شکل های مختلف را بر روی آن ها چاپ کرد .

پاسماوری سرامیکی یکی دیگر از پرطرفدار ترین سرویس های پاسماوری شیک و جدید در بازار است که افراد زیادی اقدام به خرید آن می کنند. وجود رنگبندی های متنوع و داشتن طرح ها و مدل های زیاد موجب شده است تا این مدل جزء جدیدترین مدل های پا سماوری در بین مصرف کنندگان قرار گیرد.

قیمت پاسماوری سرامیکی

سرویس های پاسماوری سرامیکی با توجه جنس آنها نسبت به قیمت پاسماوری پلاستیکی کمی بیشتر می باشد. به صورت میانگین قیمت پاسماوری های سرامیکی تقریبا بین 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان است. البته مدل هایی با قیمت  های پایین تر یا بیشتر هم وجود دارد که شما می توانید از طریق خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم آشپزخانه اقدام به خرید پاسماوری سرامیکی نمایید.

پاسماوری های فانتزی

اکثر تازه عروسان که می خواهند اقدام به خرید جهیزیه نمایند به وسایل فانتزی علاقه دارند. آنها دوست دارند لوازم آشپزخانه شان را با تم های فانتزی انتخاب کنند و از طرح های قدیمی دوری کنند.  سرویس پا سماوری فانتزی انواع گوناگونی دارد که  در بازار مدل های متفاوتی از سرامیکی و شیشه ای گرفته تا پا سماوری های سفالی و مسی و ...... وجود دارد. مدل های جدید سرویس های پاسماوری فانتزی را امروزه جزء محبوب ترین مدل های پاسماوری در بین خانم ها شده است. قیمت پاسماوری فانتزی با توجه به جنس و مدل های آنها متفاوت می باشند .

پاسماوری استیل جدید

مدل دیگری از پاسماوری، پاسماوری های استیل می باشد. درست است که چندین سال است که پاسماوری های استیل در بازار هستند اما هیچ وقت این مدل پاسماوری ها، قدیمی نمی شوند و با طراحی های جدیدی که امروزه روی آنها صورت گرفته می توان گفت که پاسماوری استیل جدید جزء جدیدترین مدل های پاسماوری شیک به حساب می آیند.

پاسماوری های استیل جدید معمولا با جنس شیشه ای به شکل ترکیبی هستند و دارای قیمت مناسبی هستند.

برچسب‌ها