اطلاع از آخرین قیمت لوازم خانگی

اطلاع از آخرین قیمت لوازم خانگی

از دسترسی به یک لیوان آب خنک تا نگه‌داری از مواد گوشتی در طولانی مدت و طبخ آسان غذا، همگی دلیلی بر تهیه لوازم خانگی هستند. صرف نظر از قیمت لوازم خانگی، شما باید وسایلی را تهیه کنید که کیفیت و دوام طولانی مدت داشته باشند. همچنین لوازم خانگی باکیفیت به علت بهره‌مندی از ضمانت‌نامه، عملکرد بهتری برای شما ارائه می‌دهد تا زندگی ساده و لذت‌بخشی را تجربه کنید. در این مطلب به چرایی خرید لوازم خانه و آشپزخانه می‌پردازیم و درنهایت شما را از آخرین قیمت لوازم خانگی مطلع می‌سازیم.

خرید لوازم خانگی باکیفیت، نه تنها در زیبایی خانه و آشپزخانه شما بسیار تاثیرگذار است، بلکه به نوعی سرمایه‌گذاری برای خانه‌ی شما محسوب می‌شود. خرید این وسایل صرف نظر از قیمت لوازم خانگی، به علت مهندسی پیشرفته‌ای که در فناوری ساخت داشته‌اند، باعث می‌شود تا شما از عملکردهای بیشتری بهره‌مند شوید. علاوه بر آن طول عمر بهتر محصولات باعث می‌شود تا زمان زیادی را برای خرید لوازم خانگی جدید صرف کنید.

تناسب طراحی و دوام بالای لوازم خانگی باکیفیت، جلوه‌ای لوکس و ظرافتی بی‌نظیر را به خانه شما هدیه می‌دهد. البته که قیمت لوازم خانگی بالا است اما شما باید خرید لوازم خانگی را متناسب با اندازه کابینت‌ها، پیشخوان و فضای آشپزخانه انجام دهید. در زمان خرید لوازم خانگی، پس‌انداز کردن پول را در دوام، کیفیت و طول عمر محصولات جست‌وجو کنید. چراکه بهره‌وری به مدت طولانی از لوازم خانگی باعث سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی محصولات لوازم آشپزخانه دوو


دلایل خرید لوازم خانگی باکیفیت


 

اگر میزان بودجه به شما اجازه می‌دهد، خرید لوازم خانگی باکیفیت، همیشه ارزش هزینه‌ها را دارند. چراکه آن‌ها سبک و عملکرد آشپزخانه و خانه شما را به سطح بالاتری می‌رسانند. در صورتی که از پرداخت قیمت لوازم خانگی باکیفیت اطمینان ندارید، ما در ادامه 4 دلیل برای خرید لوازم خانگی عالی بیان می‌کنیم. پس از مطالعه متوجه می‌شوید که چرا صرف نظر از قیمت لوازم خانگی، باید به خرید لوازم خانگی باکیفیت بپردازید.

  1. به دنبال آسایش هستید

در طول روز چند ساعت از زمان خود را درون آشپزخانه سپری می‌کنید؟

اگر زمان زیادی صرف می‌کنید، خرید لوازم خانگی باکیفیت باعث می‌شود تا روند کاری شما آسان شود. در زمان خرید شما باید به راحتی وسایل، محل قرارگیری دسته آن‌ها و دیگر پارامترهای شخصی توجه کنید. بالا بودن قیمت لوازم خانگی باکیفیت بدان دلیل است که این وسایل می‌توانند جایگزین توان و نیروی بدنی شما شوند و به سختی کار کنند.

 

  1. دوام و طول عمر لوازم خانگی را در نظر دارید



این روزها تعداد کمی از لوازم خانگی با کلی شانس به 12 سال طول عمر مفید می‌رسند. با این حال اگر به درستی سرمایه‌گذاری کرده و صرف نظر از قیمت لوازم خانگی، نمونه‌های باکیفیت را تهیه کنید، می‌توانید مدت زمان زیادی از وسایل خانه‌تان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر یک اجاق گاز باکیفیت تهیه کرده و به درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید طول عمر دستگاه را به 50 سال برسانید. لوازم خانگی باکیفیت از قطعات و مواد مقاوم‌تری ساخته می‌شوند و این بدان معناست که شما با خیالی آسوده می‌توانید از این وسایل سال‌های طولانی استفاده کنید.

 

  1. به مثال معروف توجه دارید "هرچه پول بدی آش می‌خوری"

شکی در آن نیست که هر آنچه برای خرید لوازم خانگی هزینه کنید، کیفیت و عملکرد بالاتری دریافت خواهید کرد. درست است که لوازم خانگی سطح پایین به خوبی کار می‌کنند اما بالا بودن قیمت لوازم خانگی نشان از کیفیت ساخت و طول عمر بالای دستگاه دارد.

  1. نیاز به یک آشپزخانه هوشمند دارید

خانه و آشپزخانه‌های هوشمند برای هر خانم خانه‌داری مناسب است. طراحی آشپزخانه با فن‌آوری پیشرفته باعث تغییر سبک خانه و زندگی شما می‌شود. خرید لوازم خانگی هوشمند منجر به تهیه آسان و سریع غذا می‌شود و به گونه‌ای بر هزینه و زمان شما سرمایه‌گذاری می‌کند. لوازم خانگی هوشمند و باکیفیت، سریع‌تر، دقیق‌تر و تمیزتر کار می‌کنند و همچنین در طولانی مدت باعث صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی بدنی شما و هزینه‌های موجود می‌شوند.

آخرین قیمت لوازم خانگی


 

در این قسمت با بررسی بازار لوازم خانگی، بازه‌ قیمت‌هایی که می‌توانید به خرید لوازم خانگی بپردازید، تهیه کردیم. به دلیل نوسانات قیمت لوازم خانگی ممکن است در زمان خرید قیمت وسایل کمی افزایش یا کاهش داشته باشد.

 

  • برای خرید یک تلویزیون باید 5,800,000 الی 24,500,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک ماشین لباسشویی باید 3,560,000 الی 23,000,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک چای‌ساز باید 1,300,000 الی 5,800,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک آبمیوه‌گیری باید 640,000 الی 1,450,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک غذاساز باید 3,050,000 الی 12,200,00 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک مخروط‌کن باید 350,000 الی 5,200,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک پلوپز، آرام‌پز و زودپز باید 785,000 الی 5,500,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک ماایکروویو و مایکروفر باید 2,349,000 الی 5,720,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک ماشین ظرفشویی باید 17,400,000 الی 18,000,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک یخچال باید 5,260,000 الی 94,700,000 تومان هزینه کنید.
  • برای خرید یک جاروبرقی باید 2,390,000 الی 8,620,000 تومان هزینه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی محصولات خانه و آشپزخانه ایندزیت


حرف آخر

 

لوازم خانگی قسمت عمده‌ای از طراحی خانه و آشپزخانه شما را تشکیل می‌دهند و صرف نظر از قیمت لوازم خانگی باید به سراغ تهیه وسایل باکیفیت و مداوم بروید. به طور کلی لوازم خانگی گران‌قیمت از سبک، کیفیت و عملکرد بالاتری برخوردار هستند. بنابراین بهتر است صرفه‌جویی در هزینه را متناسب با دوام و طول عمر دستگاه انجام دهیم. برای خرید همواره بر کیفیت و سبک لوازم خانگی توجه کرده و متناسب با فضای آشپزخانه خرید را آغاز کنید.