معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه تفال

معرفی محصولات لوازم خانه و آشپزخانه تفال

برند تفال، با اختراع ظروف نچسب انقلاب بزرگی در صنعت آشپزی و پخت غذا ایجاد کرده است. در واقع، نام این برند از نام فلزات لازم برای ساخت ظروف نچسب گرفته شده که از ترکیب دو کلمه تفلون و آلمینیوم ساخته شده است. در ادامه برخی از محصولات این شرکت را بررسی می‌کنیم. 

مهمترین محصول این برند، زودپزهایش است که با گنجایش‌های ۵.۶ و ۷ لیتری تولید شده‌اند. زودپزهای تفال از جنس استیل ساخته شده و در دو نوع، معمولی و دوقلو وجود دارند که نوع دوقلوی آن با یک قابلمه زودپز همراه است. نوع معمولی این زودپزها، دارای سبد بخارپز و قابلیت نشان‌دهنده میزان بخار هستند پس به‌عنوان بخارپز هم استفاده می‌شوند. 

البته این برند بخارپز هم تولید کرده است. این بخارپزها دیگ قابل جدا شدن دارند و مدل‌های جدید آن‌ها دارای صفحه نمایش هم هستند. 

این برند فرانسوی انواع و اقسام تابه و قابلمه در سایزها و ویژگی‌های مختلف تولید کرده است که تمام نیاز یک آشپز را برطرف می‌کنند، برای مثال تابه گریل این برند که در فر هم می‌توان از آن استفاده کرد. یا تابه‌های تفال که به‌صورت یک دسته یا دو دسته موجود هستند و در تمام مراحل آشپزی به‌کار می‌آیند. 

اگر می‌خواهید ست کامل ظروف تفال را داشته باشید، می‌توانید سرویس‌های پخت و پز این برند را تهیه کنید که سایزهای مختلف تابه‌ها و قابلمه‌های نچسب در آن وجود دارد.

سرخ‌کن تفال، یکی از معروف‌ترین مارک‌های سرخ‌کن است. این وسیله فیلتر قابل تعویض و سیستم قطع‌کن خودکار دارد. همچنین قطعات آن از همدیگر جدا می‌شوند که این ویژگی باعث راحت‌تر شدن شستشو می‌شود. 

یکی از محصولات متفاوت این برند، اتوبخار است. اتوبخارهای تفال در نوع مخزن‌دار هم تولید شده‌اند که مانند اتوبخارهای معمولی کف آن‌ها از سرامیک درست شده، اما برخلاف آن‌ها میزان بخاردهی لحظه‌ای خیلی زیادی دارند. 

خردکن‌های برقی تفال، به صورت تک کاره و با دکمه‌های فشاری موجود هستند. این خردکن‌ها تنها دو تیغه دارند، اما در آشپزی‌های روزمره خیلی استفاده می‌شوند. جدیدترین نوع این خردکن‌ها در فروشگاه لیروفا به‌فروش می‌رسد که قابلیت یخ خردکن و قفل ایمنی هم دارند. 

یکی دیگر از محصولات برند تفال که از اختراع این برند در آن استفاده شده، ساندویچ‌ساز تفال است. این ساندویچ‌سازها از جنس نچسب و در دو مدل ۲ خانه و ۴ خانه طراحی شده‌اند. همچنین دستگاه وافل‌ساز تفال هم از جنس نچسب است و قابلیت‌های دیگر مانند گریل، قرارگیری در جهت عمودی و نشانگر LED هم دارد.

چای‌سازهای تفال مدل‌های مختلفی دارند که ظرفیت کتری بیشتر آن‌ها بین ۱.۵ تا ۲ لیتر است. این چای‌سازها به دو صورت طراحی شده‌اند. در یک مدل دستگاه چای ساز به‌همراه قوری در یک صفحه گرم کننده قرار می‌گیرد، یا اینکه خبری از صفحه گرم‌کننده نیست و دستگاه چای‌ساز درحالی که قوری در بالای آن است به برق وصل شده و گرم می‌شود. 

پلوپزهای تفال، معمولا در ظرفیت‌های ۱۰ نفره موجود هستند که دیگ همه آن‌ها قابل تفکیک است. این پلوپزها تایمر دارند و در بعضی از مدل‌های آن‌ها، صفحه نمایش هم دیده می‌شود. 

چرخ‌گوشت‌های برند تفال از جنس استیل ضد زنگ تهیه شده‌اند و قابلیت‌های زیادی دارند. برای مثال لوله سوسیس‌ساز یا لوازم جانبی Kebbe برای تهیه کباب. همچنین این چرخ گوشت عملکرد چرخش معکوس و قطعات لازم برای رنده را هم دارند. 

آب مرکبات گیری تفال، با اینکه گنجایش کمی دارد، اما بسیار کاربردی است. گنجایش این آب مرکبات گیری یک لیتر است و دارای سرپوش مخروطی، سیستم قفل، مکانیزم چرخش دوطرفه، ظرف مدرج و صافی تفاله هستند.

تمام قطعات محصولات تفال با کیفیتی عالی ساخته شده‌اند و این موضوع باعث شده که این برند فرانسوی به بازار تمام قاره‌های جهان راه پیدا کند. شما می‌توانید برخی از محصولات این برند را از فروشگاه لیروفا تهیه کنید تا از ضمانت اصالت کالا مطمئن باشید.